شناسهٔ خبر: 56412163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

بیانیه سازمان بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی در پی حوادث و اغتشاشات اخیر

حوزه/ سازمان بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای خواستار برخورد جدی با عاملان اصلی و تحریک کننده و پشتیبانی کننده اغتشاشات شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، سازمان بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی در پی حوادث و اغتشاشات اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بشرح زیر است:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ_ سوره صف آیه ۸

در روزهای گذشته حوادثی رخ داد که موجب تاسف مردم مسلمان ایران گردید و دشمنان قسم خورده اسلام با تحریک گروهی اندک از جوانان این مرز و بوم، حوادث تلخی به وجود آوردند، سوزاندن قرآن، آتش زدن مساجد، کشف حجاب از بانوان محجبه چیزی نیست که مردم متدین ایران انجام داده باشند، این‌ها چند نفر فریب خورده دشمنان اسلام و بیگانگان بودند که دل امت رسول الله را به درد آورند.

ما طلاب و روحانیون بسیجی آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن حمله به ارزش‌های اسلامی نکاتی را بیان می‌کنیم:

۱- همانطوری که مسئولین مربوطه اعلام نموده‌اند، خواهان بررسی دقیق فوت خانم مهسا امینی توسط مسئولین قضایی کشور هستیم.

۲- اعلام می‌داریم کسانی که قرآن را سوزاندند و مساجد را آتش زدند، از صف مردم متدین و غیور ایران جدا هستند و مردم ایران به خاطر قرآن جانشان را تقدیم می‌کنند.

۳- از قوه قضاییه و مقامات مسئول می‌خواهیم با عاملان اصلی و تحریک کننده و پشتیبانی کننده اغتشاشات در اسرع وقت و به صورت قانونی برخورد نمایند.

۴- از مقامات مسئول می‌خواهیم فکری برای فضای مجازی بکنند و دشمن را در استفاده از آن ناکام بگذارند.

۵- از شخصیت‌هایی که بیانیه داده و یا در فضای مجازی مطالبی نشر نموده‌اند، می‌پرسیم آیا سوزاندن قرآن، آتش زدن مساجد و پرچم جمهوری اسلامی و توهین به مقدسات، ارزش محکومیت نداشت تا آنرا محکوم کنند؟ و یا به نفع حزب و گروه آنها نبود؟ آیا قرآن اهمیت دارد یا غرب و گروه سیاسی؟

در شرایطی که کشور در حال پیشرفت و خنثی سازی و رفع تحریم‌هاست، کشور را به آشوب کشیدن، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

در پایان ضمن تسلیت به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) به خاطر بی‌حرمتی به قرآن کریم و مساجد، به دشمنان اسلام و ایادی داخلی آنان اعلام می‌داریم، ره به جایی نمی‌برید، اسلام و قرآن در دنیا نشر یافته و آثار کفر و ستم را خواهد چید و زمین را پر از عدل و داد خواهد کرد.

نظر شما