شناسهٔ خبر: 56412117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علیرضا محمد در گفت‌وگو با برنا

امیدوارم صدرنشینی پرسپولیس تداوم داشته باشد/ بدنسازی سرخ‌پوشان خوب بوده است

مدافع سابق پرسپولیس گفت: امیدوارم صدرنشینی پرسپولیس با غلبه بر تراکتور تداوم داشته باشد.

صاحب‌خبر -

علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس استارت موفقی را در لیگ برتر داشت. اگرچه در دو بازی اول دو تساوی برای این تیم به دست آمد اما رفته رفته با جا افتادن مهره ها و تکمیل تیم با جذب بازیکنان جدید، شرایط بهتر شد و این تیم توانست پیروزی های خوبی را به دست آورد. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر پرسپولیس به لحاظ کمی و کیفی در بهترین شرایط به سر می برد. بازیکنان این تیم توانستند کم کم خود را به شرایط ایده آل برسانند و و شرایط روحی و روانی تیم نیز مطلوب است و همه این عوامل دست به دست هم داده تا تیم وضعیت خوبی را در 6 هفته اول فصل داشته باشد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد ساختار دفاعی این تیم در فصل جدید تاکید کرد: جذب علیرضا بیرانوند که به نظر من بهترین دروازه بان آسیا و ایران است اتفاق خوبی بود که در این فصل برای پرسپولیس رقم خورد. با حضور بیرانوند ساختار دفاعی پرسپولیس از نظر کمی و کیفی وضعیت مطلوب تری را به دست آورده و این تیم مشکلات فصل قبل را در بحث دفاع و گل خوردنش ندارد. این در حالی است که با جذب مرتضی پورعلی گنجی نیز بازیکن با تجربه دیگری به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد که نقش موثری در شرایط خوب این هفته های روزهای پرسپولیس دارد.

محمد در خصوص وضعیت این تیم در دفاع چپ افزود: علی نعمتی کم کم به یک مدافع کامل و شش دانگ تبدیل شده که روزهای خوبی را برای او متصور هستم. نعمتی بازیکن خوبی است و از نظر تکنیکی و سرعت نیز در شرایط خوبی به سر می برد و این فاکتورها به او کمک می کند که سال‌های سال در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی حضور موثری داشته باشد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد بازی سرخ‌پوشان برابر تراکتور به خبرنگار برنا گفت: بازی دو تیم در روز یکشنبه بازی سنگینی برای هر یک از این دو تیم محسوب می‌شود. اگرچه تراکتور در این فصل شروع خوبی نداشت اما رفته رفته به شرایط خوبی رسیده است و با انگیزه زیادی برای رویارویی با پرسپولیس به تهران می آید. بازی برای تیم ها پس از تعطیلات سخت است و امیدوارم پرسپولیس با ادامه روند رو به رشد خود بتواند پیروزی دلچسبی را در ورزشگاه آزادی به ثبت برساند و صدرشینی شاگردان گل محمدی تثبیت شود.

مدافع سابق پرسپولیس به مسئله ویژه‌ای اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در اینکه کادر فنی از جمله یحیی گل محمدی و همکارانش نقش موثری در موفقیت های این فصل پرسپولیس داشتند نمی‌توان به سادگی گذشت. پرسپولیس از شروع فصل تا به امروز از نظر بدنی و قوای جسمانی شرایط خوبی داشته است. شما دیدید در بازی با نفت مسجدسلیمان بازیکنان نفت در اواخر بازی از نظر بدنی تحلیل رفته بودند اما پرسپولیسی ها تا دقیقه 90 شاداب در زمین می‌دویدند و این نشان از بدنسازی خوب بازیکنان در این فصل دارد، مسئله ای که شاید در فصل قبل برای پرسپولیس رقم نخورده بود. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما