شناسهٔ خبر: 56411908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سهم البرز از بودجه مصوبه نوسازی مدارس مشخص شود

نماینده مردم چهار باغ، ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیران مدارس ما کمبود کلاس‌های درس و سرانه آموزشی است، گفت: امسال ۸ هزار میلیارد برای نوسازی مدارس مصوب شده است، باید سهم استان البرز از این بودجه مشخص و اعلام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم چهار باغ، ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان البرز، که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تشکر از مجمع خیرین استان البرز با بیان اینکه خیرین دلسوز و پرتلاش ما در سطح استان فعالیت و تلاشی که انجام می‌دهند حقیقتا مثال زدنی است، گفت: ما هرجا به مردم اعتماد کردیم و مردم به صحنه آمدند حماسه‌های بزرگی را آفریدند.

حدادی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیران مدارس ما کمبود کلاس‌های درس و سرانه آموزشی است، گفت: امسال ۸ هزار میلیارد برای نوسازی مدارس مصوب شده است، باید سهم استان البرز از این بودجه مشخص و اعلام شود.

وی افزود: یکی دیگر از دغدغه‌های مدیران کمبود نیروی‌های خدماتی در مدارس استان است.

حدادی با اشاره به اینکه مدیران استانی باید بتوانند در شرایط خاص تصمیم گیری کنند، گفت: محدود اختیار آموزش و پرورش باید ارتقا پیدا کند، در این میان در خصوص تعیین و تکلیف اراضی متعلق به این مجموعه نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان در خصوص تبدیل عضویت نیروهای خانواده ایثارگر مجموعه آموزش و پرورش طبق مصوبه مجلس تذکر داد.

انتهای پیام/م

نظر شما