شناسهٔ خبر: 56411887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال| جنگ۶ امتیازی استقلالِ پرتغالی و گل گهر در قلعه سیرجان

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال در جدالی حساس رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال ساعت ۱۸:۳۰ فردا برگزار کننده مهم‌ترین دیدار روز نخست هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه امام علی سیرجان خواهند بود.

این دیدار که با تصمیم شورای تامین استان کرمان بدون حضور تماشاگران انجام می‌شود تقابل تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به شمار می‌رود. گل‌گهر با ۱۲ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده و استقلال با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم است. دو تیم پیش از این هشت بار با یکدیگر در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی رودررو شدند که آبی‌پوشان پایتخت با ۷ پیروزی و قبول یک شکست آمار بسیار خوبی را به سود خود ثبت کرده‌اند.

رویارویی امیر قلعه‌نویی با استقلال همواره از حساسیت‌های خاصی برخوردار بوده و این بار هم با توجه به شرایط دو تیم در جدول جذابیت‌های زیادی خواهد داشت. قلعه‌نویی که سهم بزرگی در موفقیت‌های استقلال در لیگ برتر داشته و توانسته سه مرتبه این تیم را به عنوان قهرمانی نائل کند ۲۹ مرتبه در کسوت سرمربی رقیب مقابل تیم سابقش صف‌آرایی کرده که ۱۰ بار پیروز شده، ۱۴ مرتبه مغلوب بوده و ۵ بار به تساوی بسنده کرده است.

پرافتخارترین مربی لیگ برتر در سی‌امین مصاف خود مقابل استقلال به دنبال کسب ۳ امتیاز مسابقه خواهد بود تا تیمش را در کورس قهرمانی حفظ کند. در مقابل او ریکاردو ساپینتو می‌ایستد که در اولین فصل حضورش روی نیمکت آبی‌پوشان در تلاش است تا از عنوان قهرمانی فصل قبل این تیم دفاع کند. سرمربی پرتغالی شروع مدنظر را با آخرین قهرمان لیگ برتر نداشته اما به دنبال آن است تا توانایی‌های خود را در قامت سرمربی استقلال به رخ بکشد و در راستای این هدف باید گل‌گهر را در خانه‌اش شکست دهد تا پانزدهمین شکست را در تقابل‌های رودررو به قلعه‌نویی تحمیل کند.

دیدارهای دو تیم در فصل قبل با حوادث مختلفی همراه بود. بازی رفت در سیرجان با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما تخلف باشگاه گل‌گهر در استفاده از بازیکن غیرمجاز خارجی باعث شد تا استقلال ۳ بر صفر برنده شود. در بازی برگشت هم آبی‌پوشان ۲ بر یک برنده شدند اما این نتیجه با اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان گل‌گهر به قضاوت تیم داوری مسابقه همراه بود.

آرمان رمضانی و حسین زواری دو غایب تیم ساپینتو هستند اما او با وجود بازیکنان متعددی که در اختیار دارد دغدغه‌ای نخواهد داشت. باید دید در تقابل گل‌گهر و استقلال چه نتیجه‌ای کسب می‌شود، دیداری که برای هر دو تیم جنبه ۶ امتیازی دارد.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما