شناسهٔ خبر: 56411628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برپایی نمایشگاه ادوات جنگی و فرهنگی در شهرستان ورامین

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ورامین گفت: نمایشگاه ادوات جنگی و فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس همراه با غرفه های مختلف و اجرای برنامه های متنوع به مدت ۷ شب در کنار مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین دایر شد.

صاحب‌خبر -

سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در ورامین در خصوص نمایشگاه ادوات که در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه ادوات فرهنگی هفته دفاع مقدس با غرفه های کودک، تعلیم و تربیت، فاطمیون، مشاوره فرهنگی، بسیج عشایری و اجرای برنامه های متنوع اعم از شعرخوانی، سرود، مداحی، سخنرانی، تئاتر و کشیدن پرتره شهیدان برگزار شد.

وی گفت: بخش ادوات نظامی نیز در این نمایشگاه به مدت ۷ شب با استقبال امت حزب الله شهرستان ورامین در کنار مسجد جامع تاریخی این شهرستان دایر شد و مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

 

 

فرمانده سپاه ورامین افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس اعم از ایمان، شجاعت، ولایت مداری، ساده زیستی و روحیه جهادی به نسل چهارم و مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن می‌باشد.

سرگرد تاجیک بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوب و مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از رشادت ها و مجاهدت های مکتب شهدا درس بیاموزیم تا بتوانیم در مسیر شهدا گام برداریم و به زندگی مان عطر و بوی شهدایی بدهیم.

 

وی ادامه داد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم ضروری است تا نوجوانان و جوانان با سیره شهدا هرچه بیشتر آشنا شوند و از ویژگی های شهدا که درس زندگی همگان است بیاموزند و در آن مسیر حرکت کنند تا آینده در مسیر هرچه بیشتر رشد و پیشرفت کشور قرار گیرد.

 

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما