شناسهٔ خبر: 56410236 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سامانه نوبت‌ دهی آنلاین شعب بانک بورسی راه اندازی شد

اقتصاد ایران: بانک ملت پس از تجربه راه‌ اندازی ارائه تسهیلات غیر‌حضوری فرا بانک، اقدام به راه‌اندازی سامانه نوبت‌ دهی آنلاین شعب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت پس از تجربه راه‌ اندازی ارائه تسهیلات غیر‌حضوری فرا بانک، اقدام به راه‌اندازی سامانه نوبت‌ دهی آنلاین شعب کرد.

بر اساس این گزارش این سامانه‌ با اختصاص درگاه‌های مختلف، امکان دریافت نوبت برای انجام خدمات بانکی در شعب را بدون حضور فیزیکی فراهم ساخته تا مشتریان بانک با مدیریت زمان، کمترین وقت را در شعب بانک ملت برای دریافت خدمات سپری کنند. گامی مهم که می تواند با توزیع ساعت ارائه خدمات به مشتریان از شلوغی شعب و مدت زمان حضور مشتریان در شعب بکاهد.

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت درخصوص هدف از ایجاد این سامانه گفت: بانک ملت طی دو دهه اخیر استراتژی اصلی را بر گسترش سامانه‌های الکترونیک بصورت ۲۴*۷ قرار داده و در سال های اخیر توانسته خدمات متنوعی را در بستر همراه بانک، اینترنت بانک، پایانه‌های خودپرداز و فروش ارائه کند.

وی افزود: گواه این موضوع حجم تراکنش‌های الکترونیک است که بصورت چشمگیری افزایش یافته ولی این مهم نافی این مطلب نیست که بتوان از حجم تراکنش‌های شعب صرف نظر کرد. حتی در کشورهای پیشرفته که ارائه خدمات بانکی مبتنی بر بانکداری الکترونیک نفوذ بالایی دارند، حضور و مراجعه مشتریان به شعب بانک‌ها همچنان وجود دارد و این مراجعه‌ها عموماً برای دریافت خدماتی است که به هر دلیل امکان غیرحضوری شدن آنها فراهم نیست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

برچسب‌ها:

نظر شما