شناسهٔ خبر: 56409947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمن تمام تلاش خود را برای فتنه انگیزی به کار برد/ مردم باز هم جبهه نفاق را ناامید کردند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:دشمن در فتنه اخیر تمام توان خود را به میدان آورده بود و قرار بود تمام هجمه‌های جهانی را علیه جمهوری اسلامی به کار بگیرند اما مردم باز جبهه نفاق و کفر را نا امید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز در سلسله جلسات جهاد تبیین که با موضوع تبیین و تحلیل فتنه اخیر در مسجد حاجی خان ارومیه و با حضور روحانیت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم همه تلاش‌های دشمن و حملات به روحانیت، این نهاد مقدس اولین حرف را در دفاع از انقلاب می‌زند و جایگاه والایی نزد مردم دارد و باید از ظرفیت روحانیت در جهت پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کرد.

وی اضافه کرد: باید از حوادثی که به وجود می‌آید عبرت بگیریم و علی رغم این که معیشت و اقتصاد مردم در فوریت دولت و مسئولین است، اما در اغتشاشات اخیر اصلا مباحث اقتصادی مطرح نبود بلکه با رویکرد سیاسی فرهنگی اتفاق افتاد و اکثر تجمعات در مناطق متوسط به بالای شهر بود و لذا می‌طلبد فرهنگ در اولویت قرار گیرد.

رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس افزود: دشمن در فتنه اخیر از قدرت و ظرفیت سلبریتی‌ها و جریان.های ورزشی و فرهنگی استفاده کرد و در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ به این اندازه دشمن و کشورهای غربی پای کار نیامده بودند.

وی عنوان داشت: دشمن در فتنه اخیر تمام توان خود را به میدان آورده بود و قرار بود تمام هجمه‌های جهانی را علیه جمهوری اسلامی به کار بگیرند و این یک فرایندی بود که معاندین تلاش داشتند در دولت حجت الاسلام رئیسی فتنه ایجاد کنند و لذا با کمک همه جریان های تجزیه طلب، گروه های تروریستی و تکفیری  در مرحله اول به معلمین، سپس به بازنشستگان و در مراحل بعدی حتی به بازنشستگان نیروهای مسلح هم دست انداختند، اما به جایی نرسیدند که در آخرین مرحله از فوت یک زن، کار را علنی شروع کردند اما مردم آن‌ها را نا امید کردند.

جلال زاده تصریح کرد: دشمن با سازماندهی به میدان آمده است و امکان دارد در ماه‌های آتی نیز به بهانه های مختلف دوباره فتنه را گسترش دهند و لذا هوشیاری تمام جریان های انقلابی را می طلبد.

وی ادامه داد: در سازمان ملل رئیس جمهور از تمام توان و ظرفیت لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی استفاده کرد و جواب برخی ریاست جمهور کشورهای غربی را با منطق و استدلال داد و به آن‌ها گوشزد می‌کرد که اروپا و غرب خود ناقض حقوق بشر هستند و حق ندارند از حقوق زنان در ایران دفاع کنند.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: دشمن از ماه‌ها قبل روی برخی سلبریتی‌ها برنامه ریزی کرده بود و حتی صفحه تویتری بعضی از این افراد را خریداری کرده است.

وی گفت: امروز وظیفه همه ما این است که وارد میدان شویم و از ظرفیت حوزه های علمیه، هیئت های مذهبی و مساجد جهت آگاه‌سازی مردم استفاده کنیم و نباید از کنار این مسئله به راحتی عبور کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این‌که پیروزی دشمن عمدتا در جنگ روایت‌هاست، افزود: نیروهای وفادار به انقلاب منتظر دستور می مانند اما دشمن به هیچ وجه منتظر نمی ماند و همان‌گونه که رهبر انقلاب نیز از سالها قبل دستور داده اند باید به صورت آتش به اختیار وارد میدان بشویم.

انتهای پیام/ی

نظر شما