شناسهٔ خبر: 56409798 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به «حوادث اخیر» کشور

فارس نوشت : سجادی با بیان اینکه نقشه‌ای توسط استکبار جهانی برای تجزیه ایران کشیده شده ، گفت : دشمنان افرادی را برای پیاده کردن اهدافشان تعلیم داده‌اند؛ تا جایی که حتی رسانه‌های غربی نوع درگیری پلیس و مردم، کشته‌سازی و سایر مسائل را به مخاطبان آموزش می دهند.

صاحب‌خبر -

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد اهداف تجزیه طلبانه اغتشاشگران گفت: متاسفانه از سال ۸۸ به بعد شاهد بودیم در پروژه‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی عملی شده است از بعضی اتفاقات داخلی سواستفاده می‌کنند و کل نظام را به وسیله تظاهرات‌ها، خرابکاری‌ها و... تحت فشار قرار می‌دهند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد حوادث اخیر تشریح کرد: این اتفاقات زمانی رخ داد که راهپیمایی اربعین شکل گرفته بود و مردم ایران هم جزو سیل خروشان مسلمانان و شیعیان این حماسه بزرگ و بی‌نظیر بودند، از طرف دیگر در چند وقت اخیر توفیقاتی اعم از عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای و موارد دیگر در سیاست خارجی داشتیم، بر همین اساس دشمنان مترصد فرصتی بودند و این مساله تلخی که رخ داد زمینه را برای سوءاستفاده آنها مهیا کرد.

وی با اشاره به اقدامات گروه‌های تروریستی در آشوب های اخیر تشریح کرد: از اقلیم کردستان سازماندهی‌هایی صورت گرفته و از گروهک‌های مثل کومله یا منافقین استفاده کردند و سعی شد چهره مردم کرد را خراب کنند و حالت مبارزه با دولت را به این تحرکاتی بدهند که دشمنان سردمدار آن هستند.

سجادی با بیان اینکه نقشه‌ای توسط استکبار جهانی برای تجزیه ایران کشیده شده و این مساله را در دستورکار خود قرار داده است تصریح کرد: با پشتیبانی برخی دولت‌های همسایه از کوچک‌ترین حرکت در نقاط مختلف کشور برای تجزیه ایران استفاده می‌کنند و این مساله کاملا مشخص و محسوس است، مشهود است که عده‌ای می‌خواهند در کشور آشوب و فتنه ایجاد کنند و از قومیت‌ها که جزء لاینفک ملت ایران محسوب می‌شوند استفاده کنند و انسجام ملی را هدف قرار دهند. بنابراین برای رسیدن به اهدافشان از حوادثی که اتفاق می‌افتد سوءاستفاده می‌کنند.

وی گفت: دشمنان افرادی را برای پیاده کردن اهدافشان تعلیم داده‌اند؛ تا جایی که حتی رسانه‌های غربی نوع درگیری پلیس و مردم، کشته‌سازی و سایر مسائل را به مخاطبان آموزش می دهند. البته غافل از اینکه این نظام بیش از ۴۰ سال انواع و اقسام جنگ و فتنه‌های مختلف را پشت سر گذاشته است و روش‌های مقابله با دشمنان را می‌داند.

سجادی افزود: از طرف دیگر این نظام مردمی است و مردم منتظر بودند تا ببینند فتنه گران چه می‌کنند و در نهایت همانند ۹ دی در استان‌های مختلف به صحنه آمدند و از نظام دفاع کردند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: تجزیه‌طلبی یکی از اهداف شوم دشمنان است که متاسفانه برخی عناصر فتنه‌گر داخلی و حتی برخی همسایگان نیز کمک می‌کنند تا به این مسئله دامن بزنند اما با رهبری هوشمند و خردمندی که داریم و همچنین ملت ایران که حامی نظام هستند و از آن حمایت می‌کنند با وجود ایجاد زحمت برای نظام، موفق نخواهند شد.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

نظر شما