شناسهٔ خبر: 56409432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار بوشهر: تولیدکنندگان پوشاک با تسهیلات بانکی حمایت می‌شوند

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: سهمیه بخش تولید کنندگان پوشاک از تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ و ۱۶ به صورت شهرستانی و استان مشخص و پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از احمد محمدی‌زاده بیان کرد: منابع اعتباری قابل توجهی از محل تبصره ۱۶ (مشاغل خانگی و خوداشتغالی) و ۱۸ قانون بودجه مصوب شده که باید سهمیه بخش تولیدکنندگان تعیین و پرداخت شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه مد و لباس ایرانی با همکاری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک در استان بوشهر اواخر مهر تا اوایل آبان ماه برگزار شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از طراحان و تولیدکنندگان پوشاک ایرانی، تاکید کرد: لازم است مرکز عرضه پوشاک تولیدکنندگان در بوشهر راه‌اندازی شود.

محمدی زاده افزود: در عرصه فرهنگ‌ سازی باید توجه ویژه‌ای به نسل نوجوان و جوان شود و در این حوزه شناسایی آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: نباید از نقش دشمن علیه جوانان و نوجوانان غافل شد و لازم است ترفندهای معاندان نظام و انقلاب اسلامی و اهداف آنان برای قشر جوان و نوجوان تشریح و زمینه آگاهی آنان فراهم شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان ضروری است، اظهار کرد: معاندان نظام اسلامی امنیت جامعه و تغییر افکار قشر نوجوان و جوان را نشانه گرفته است.

بر اساس تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور با هدف اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد با تاکید بر اشتغال جوانان به دولت اجازه داده می‌شود ۱۰۰ درصد منابع حاصله از ما بالتفاوت قیمت حامل‌های انرژی را به شکل تسهیلات بانکی برای حمایت از طرح‌های تولید، اشتغال و آموزش و کمک به کارورزی جوانان دانش آموخته دانشگاهی پرداخت کند.

نظر شما