شناسهٔ خبر: 56408276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

تقدیر پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان از فراجا در برخورد با اغتشاشگران

جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و تقدیر از اقدامات پلیس در برخورد با اغتشاشگران خواستار مساعدت تام و تمام دولت و مجلس از فرماندهی انتظامی کشور برای انجام مأموریت‌های خطیر خود شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان،جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و تقدیر از اقدامات پلیس خواستار مساعدت تام و تمام دولت از فرماندهی انتظامی کشور برای انجام مأموریت‌های خطیر خود شد.

در این بیانیه آمده است:

جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با سرافرازی بر خود می‌بالد که پلیس مقتدر، غیرتمند و حافظ امنیت کشور، نقش کم‌نظیر و افتخارآمیزی در بازدارندگی از بی‌بندوباری، اباحیگری، بدحجابی و رفتارهای ساختارشکنانه ایادی استکبار و فریب‌خوردگان بدسگال آنان را داشته و در جبران کم‌کاری‌های بعضی از نهادهای مسؤول در این ‌ارتباط، از هیچ تلاش و فداکاری دریغ نکرده است، «جزاکم الله خیرالجزاء».

 سردار سرافراز، در حالی‌که امروز، جهان شاهد امنیت والا و بی‌نظیر ایران نسبت‌ به سایر کشورها است، با تأسف، دشمنان مکار دیرینه، این امر را برنتافته و با برخورد دوگانه با مسأله حقوق بشر، جنایات خود را در ممالک خویش و سراسر جهان، پنهان می‌کنند و در حالی‌که سالانه تعداد قابل توجهی از زنان در آمریکا کشته می‌شوند و برخورد خشن پلیس آمریکا نسبت به مردم خود، «اظهرمن الشمس» است، مع‌هذا درمورد فوت یک زن در ایران، امپراتوری پلید خبری صهیونیستی خود را بسیج کرده و به غوغاسالاری گسترده اقدام می‌کنند. سلبریتی‌های بادکرده از ثروت و شهرت در داخل و خارج نیز در همراهی و هم‌نوایی با آنان گوی سبقت را در خیانت و وطن‌فروشی از همگان ربوده‌اند درحالی‌که هنوز نفهمیده‌اند مردم غیرتمند ایران با وجود مشکلات عدیده، همه ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت‌ هستند. تک‌تک آنان حاج قاسم سلیمانی و حججی‌اند و سپاس‌مندانه از پلیس جان‌برکف خود حمایت می‌کنند.

 سردار محبوب، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند و تقدیر از این‌همه ایثار پلیس فداکار ایران و شخص حضرتعالی از دولت درخواست دارد مساعدت تام و تمام از فرماندهی انتظامی کشور برای انجام مأموریت‌های خطیر خود را انجام دهد و از مجلس شورای اسلامی نیز انتظار دارد با تصویب قوانینی لازم، زمینه رشد و بالندگی این نیرو را فراهم کند.

در پایان ضمن سپاس مجدد به کلیه عزیزان نیروی انتظامی، نسبت ‌به شهدای مدافع امنیت، ادای احترام کرده و علو درجات برای آنان و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده آنان داشته که «انما یوفی الصابرون اجرهم بغیر حساب» و آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون پلیس قدرتمند و شخص حضرت مستطاب‌عالی را در تداوم پیروزی این نهاد مقدس از خداوند متعال را خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما