شناسهٔ خبر: 56408183 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استشمام عطر بهارنارنج در هتل پارسیان شیراز

صاحب‌خبر -
استشمام عطر بهارنارنج در هتل پارسیان شیراز
خبرگزاری آریا- سفر به شیراز بی‌چون‌وچرا دل‌انگیز و وسوسه‌کننده است؛ این حس خوب زمانی تکمیل می‌شود که اقامت در این شهر هم در جایی مناسب باشد. از آنجایی که هتل، اقامتگاهی پرطرفدار برای گردشگران است و امکانات خوبی را به مهمانان ارایه می‌دهد سفربازی نیز پیشنهاد می‌کند هتل پارسیان شیراز را به لیست خود برای اقامت انتخاب کنید. احتمالا پرسش شما این باشد که چرا از میان تعداد زیاد هتل‌ها در شیراز، هتل پارسیان می‌تواند همان مکانی باشد که مکمل اقامتی خاطره‌انگیز در شهر بهارنارنج است.

هتل پارسیان شیراز یک هتل با سابقه درخشان و زیرمجموعه شرکت‌های پارسیان است که در سال 1371 راه‌اندازی و سال 1396 نیز بازسازی شده است. این هتل چهار ستاره در 5 طبقه، 62 اتاق و 131 تخت دارد که از پنجره اتاق‌های آن می‌توانید منظره‌ای زیبا رو به شهر را تماشا کنید. اما ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل پارسیان به همین‌ها خلاصه نمی‌شود چراکه این هتل در موقعیت مکانی خوبی هم قرار دارد و دسترسی شما به مراکز تاریخی و فرهنگی راحت است.

هتلی که برای مهمانان چیزی کم نمی‌گذارد

هتل پارسیان شیراز از نظر امکانات نیز چیزی برای مهمانان کم نمی‌گذارد؛ لابی بزرگ، کافی‌شاپ، رستوران، فروشگاه سوغاتی و صنایع‌دستی تنها بخشی از امکانات این هتل است. به همه این‌ها باید کارکنان خوش‌برخورد و مسلط به زبان انگلیسی را هم اضافه کرد که امکان اقامت را برای همه گردشگران ایرانی و خارجی فراهم می‌کند.

برای انتخاب اتاق مدنظرتان هم نگران نباشید چون هتل پارسیان شیراز دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است؛ اتاق یک تخته، دو تخته (برای مهمان خارجی)، دو تخته تویین، دو تخته دبل، سوئیت نرمال سه نفره، اتاق سه تخته، سوئیت نرمال سه نفره (مهمان خارجی)، سوئیت رویال چهار تخته و سوئیت چهار تخته (مهمان خارجی) از نمونه واحدهای اقامتی هتل پارسیان است. برای انتخابی دقیق‌تر سفربازی، به عنوان مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه درباره انواع اتاق‌ها، اطلاعات جزیی‌تری را در اختیار شما می‌گذارد تا با آسودگی‌خاطر بتوانید رزرو هتل پارسیان شیراز را از طریق همین سامانه رسمی انجام دهید.

اتاق یک تخته دارای یک تخت است و ظرفیت نفر اضافه را ندارد بنابراین مناسب سفرهای انفرادی است. ازجمله امکانات آن می‌توان به مبلمان شیک، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله حمام، شامپو، صابون، خمیردندان، مسواک، دمپایی حمام، دستمال، یخچال، دراور، صبحانه، چای‌ساز، تلویزیون، تلفن و اینترنت پرسرعت رایگان اشاره کرد.

رخت‌آویز، آب معدنی رایگان، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دمپایی مخصوص اتاق، آباژور، روم‌سرویس و سیستم گرمایش و سرمایش اسپلیت از دیگر امکانات این اتاق‌هاست.

طراحی سنتی اتاق‌ها با امکانات کامل

این اتاق هتل 4 ستاره پارسیان شیراز با مبلمان و طراحی سنتی چیده است و ظرفیت پذیرش نفر اضافه را ندارد. با این توضیح که امکانات این دسته از اتاق‌ها کاملا مشابه مورد قبلی است.

در اتاق دو تخته دبل یک تخت بزرگ وجود دارد. این نوع اتاق‌های هتل پارسیان تنها مناسب سفرهای زوجین است و امکان ارائه ظرفیت نفر اضافه را ندارد. امکانات نیز دقیقا همچون واحدهای قبلی به شما ارایه می‌شود.

اتاق سه تخته هتل پارسیان نیز با یک تخت دبل و یک تخت سینگل مناسب سفرهای خانوادگی است و با مبلمان شیک چیدمان شده است. در این دسته از اتاق‌ها امکان ارائه خدمات به دو نفر اضافه وجود دارد. سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت‌خوابشوست. امکاناتی هم که در اختیار شما قرار می‌گیرد درست مانند موارد قبلی است.

سوییت‌هایی زیبا برای سفرهای خانوادگی

اگر در سفر به شیراز به‌‌دنبال رزرو سوئیت هستید پیشنهاد سفربازی به شما سوییت نرمال سه تخته در هتل پارسیان شیراز است که دارای یک تخت سینگل و یک تخت دبل است و ظرفیت پذیرش نفر اضافه را ندارد. دسترسی شما به امکانات هم مانند واحدهای اقامتی قبلی، کامل است.

سوئیت دیگر هتل پارسیان شیراز سوییت رویال چهار تخته است. این سوئیت زیبا دارای یک تخت دبل و دو تخت سینگل با مبلمان شیک و نیمه سنتی است. این سوئیت ظرفیت دو نفر اضافه را هم دارد که آن را برای سفرهای خانوادگی و دوستانه پرجمعیت مناسب کرده است. سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت خوابشوست. امکانات نیز مانند موارد قبلی است و خیال‌تان از این بابت راحت باشد.

واحد اقامتی بعدی در هتل پارسیان سوئیت چهار تخته (مهمان خارجی) است. این سوئیت با مبلمان شیک و سنتی با تخت‌های راحت است و ظرفیت پذیرش نفر اضافه را ندارد. امکانات کاملی همچون اتاق‌ها و سوییت‌های قبلی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با معرفی واحدهای اقامتی هتل پارسیان و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها احتمالا تصمیم‌گیری حالا برای شما راحت است چراکه با وجود تعدد هتل‌ها و اقامتگاه‌ها رزرو هتل در شیراز کار آسانی نیست.

پذیرایی از مهمان‌هایی از تمام نقاط دنیا

هتل چهار ستاره پارسیان شیراز به‌عنوان هتلی با سابقه‌ درخشان سال‌های سال است که پذیرای مهمان‌های زیادی از تمام نقاط دنیاست. با همین نگاه هتل پارسیان امکانات خوبی را به شما ارایه می‌دهد. رستوران، کافی‌شاپ، لابی مجلل، پارکینگ شبانه‌روزی، سالن همایش، مرکز سلامت، خدمات و سرویس‌دهی شبانه‌روزی بخشی از امکانات این هتل است تا به شایستگی به نیازهای مختلف مهمانان پاسخ دهد.

درباره امکانات عمومی هتل پارسیان شیراز می‌توان به موارد متعددی اشاره کرد؛ صبحانه رایگان با منو متنوع و نان تازه، لابی مجلل با مبلمان زیبا برای استراحت موقت و یا صحبت با دوستان، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ با ارایه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، اینترنت پرسرعت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، رمپ مخصوص افراد سالخورده و ناتوان، پارکینگ روباز و مسقف با ظرفیت محدود، کپسول آتش‌نشانی در لابی و در طبقات، روم‌سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، آرایشگاه مردانه، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، ویلچر، لباس‌شویی، صندوق امانات، دستگاه واکس، خدمات باربری، تالار پذیرایی، اتاق چمدان، سالن همایش و کنفرانس.

ضمن اینکه کارکنان ماهر و خوش‌برخورد هتل پارسیان شیراز تمام تلاش خود را برای آرامش و آسودگی‌خاطر مهمانان به‌کار می‌بندند تا شما با لبخندی رضایت‌بخش شیراز را ترک کنید.

در زمان صرف وعده‌های صبحانه، ناهار و شام هم نیازی به گشتن در خارج از هتل نیست چراکه هتل پارسیان دارای رستوران‌هایی با برند خاص خود است. این رستوران‌ها انواع غذاها را با کیفیت عالی به شما ارایه می‌دهند.

سرو انواع شیرینی‌های تازه ایرانی و فرنگی

برای رفع خستگی ناشی از شیرازگردی حتما سری به کافی‌شاپ هتل چهار ستاره پارسیان شیراز بزنید و از نوشیدن یک چای یا قهوه خوش‌عطر لذت ببرید. البته هتل پارسیان دارای یک شیرینی‌فروشی بی‌نظیر و با کیفیت است که روزانه انواع دسرها و شیرینی‌های ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. محصولات این قنادی در کافه هتل و لابی لانژ سرو می‌شود و بسته‌بندی بسیار زیبایی هم برای سفارش‌های بیرون‌بر دارد.

اگر درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمی هستید روی سالن همایش و کنفرانس هتل پارسیان شیراز حساب ویژه‌ای باز کنید. این هتل دارای یک سالن چند منظوره، مجلل و بدون ستون است که در طبقه اول واقع شده است و گنجایش پذیرش 130 نفر را دارد و با توجه به درخواست شما چیده می‌شود. ازجمله امکانات این سالن سیستم صوتی قوی، تجهیزات تصویری باکیفیت و اینترنت پرسرعت است.

اگر این روزها به‌دنبال هتلی با مشخصات عالی یا اجاره سوئیت با قیمت مناسب هستید حالا با آشنایی کامل با هتل پارسیان شیراز تصمیم‌گیری نهایی راحت است چراکه بی‌شک شما روز و شب‌هایی متفاوت را در این هتل تجربه خواهید کرد.

نظر شما