شناسهٔ خبر: 56407255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همایش روز سرباز و تجلیل از سربازان در بوشهر

همایش روز سرباز و تجلیل از سربازان متأهل و نمونه به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور کارکنان وظیفه سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این همایش خطاب به سربازان گفت: دوران جوانی دوره‌ای دارای ویژگی‌های برجسته و دارای اوج آمادگی برای ساختن آینده یک جوان است.
سرتیپ علی رزمجو اظهار کرد: رشد جسمی و توانمندی‌های روحی و فکری بالقوه و امکان تبدیل آن به توانمندی‌های بالفعل در سربازان وجود دارد.
وی تصریح کرد: توانمندی‌های حیرت انگیز و بسیار بالای روحی و معنوی و استعداد‌های گوناگون و تلاش برای رسیدن به قله‌های علم، فن و تخصص در دوره‌های سربازی وجود دارد.
فرمانده سپاه استان بوشهر در ادامه به دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان اشاره کرد و گفت: سربازان زیادی هم در سپاه امام صادق علیه السلام و هم در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی به کسب مهارت‌های لازم می‌پردازند تا بعد از خدمت سربازی وقتی وارد جامعه می‌شوند بتوانند برای خود اشتغال‌آفرینی کنند.
این مقام مسئول تأکید کرد: وصیت نامه شهدای سرباز و سربازان دوران هشت سال دفاع مقدس را الگو و سرمشق خود قرار دهید که در بیابان‌های گرم خوزستان در مقابل دشمنان ایستادند و از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) دوران سربازی را اوج دوران فتح قله‌های ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: داشتن انرژی، امید به آینده، ابتکار، خلاقیت و توکل بر خدا ارکانی برجسته هستند که اگر سرباز با این ارکان زندگی کند موفقیت‌های شخصی و شغلی خوبی نصیب او می‌شود.
سردار رزمجو استفاده مثبت از فرصت جوانی و سعی و کوشش در راه بهره‌برداری از آن، شرط اساسی موفقیت و کامیابی شما جوانان است.
در این همایش از ۲۵ نفر از سربازان متأهل، سربازان موفق در امر مهارت‌آموزی، مدیر موفق در امور سربازان، مدیران کل مرتبط با مهارت‌آموزی سربازان و یک خانواده شهید سرباز تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

نظر شما