شناسهٔ خبر: 56398226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی:

هنرمندان در حوزه جهاد تبیین ادای دین کنند

آمل- معاون هنری وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی گفت: انتظار است که هنرمندان بخش‌های مختلف در امر مهم جهاد تبیین که ازسوی مقام معظم رهبری فرمایش وتکلیف شده در حد توانشان ادای دین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سالاری شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه پنجمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی در آمل گفت: جهاد تبیین که در واقع چراغ راه بایدها و نبایدهای این کشور است باید توسط هنر هنرمندان فاخر با تولید آثارشان در بین مخاطبان تاثیرپذیری پیدا کند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه عده‌ای ناجوانمردانه و کینه توزانه در داخل و خارج از کشور علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هجمه و توطئه می‌کنند، افزود: در روزهایی که برخی شهرها به واسطه رفتارهای نابخردانه وهنجارشکنانه هتاکان شلوغ شده بود با حضور با بصیرت مردم در کمترین زمان خنثی شده و این ناشی از عدم شناخت واقعی ازمردم و ملت امام حسینی ایران بوده است‌.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: دشمنان اسلام، درک درستی از مقام و مرتبت اباعبدالله الحسین (ع) ندارند و این مکتب ارزشی را نمی‌شناسد و هر بار به بهانه‌ها و تحرکاتی عرض اندام می‌کنند.

سالاری، با اشاره به اینکه برگزاری اشکواره حسینی درآمل یک توفیق و افتخار برای هنرمندان در گسترده این رویداد فرهنگی و ارزشی است، تصریح کرد: همگان به خصوص هنرمندان ما بدانند که این مراسم‌ها صاحب دارد و صاحب آن آقا امام حسین (ع) است و این توفیق می‌خواهد و این حضور برعاشقان مبارک باشد.

نظر شما