شناسهٔ خبر: 56397554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

برد قاطعانه تیم ملی فوتسال/شکست اندونزی مقابل شاگردان شمسایی...

اقتصاد ایران: تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا به پیروزی قاطعانه دست یافت و تیم اندونزی با مربی ایرانی‌اش را از پیش رو برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه شانزدهمین دوره از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به میزبانی کویت، امروز چهارشنبه تیم ملی ایران برابر اندونزی قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران ‏‬به پایان رسید.

در این بازی از گروه C که از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن «سعد العبدالله» کویت آغاز شد، سعید احمدعباسی (۲ و ۲۳)، مسلم اولادقباد (۳)، مهدی اسد شیر (۱۰) و حسین طیبی (۲۵) برای ایران گلزنی کردند.

ترکیب ابتدایی ایران

وحید شمسایی سرمربی ایران تیمش را با ترکیب سعید مومنی (دروازه بان)، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی روانه میدان کرد.

برد قاطعانه تیم ملی فوتسال/شکست اندونزی مقابل شاگردان شمسایی عکس تیمی و ۱۴ نفره ایران قبل از شروع بازی

نیمه اول؛ پِرس اندونزی و گل‌های زودهنگام ایران

برنامه ایران در نیمه نخست، پِرس روی تیم اندونزی از زمین این تیم بود که این تاکتیک خیلی زود جواب داد و سعید احمدعباسی و مسلم اولادقباد موفق شدند طی دو و سه دقیقه ابتدایی دروازه حریف را باز کنند. در ادامه، شمسایی ترکیب تیمش را با حضور حسین طیبی (کاپیتان)، مهدی کریمی، محمدحسین بازیار و علیرضا رفیعی پور تغییر داد. این تغییرات ادامه داشت تا ایران در دقیقه ۱۰ گل سوم را به ثمر رساند. اندونزی هم که محمد هاشم زاده مربی ایرانی را در اختیار دارد، چند موقعیت گلزنی خلق کرد که با عملکرد خوب بازیکنان و دروازه بان ایران، این فرصت‌ها به جایی نرسید.

برد قاطعانه تیم ملی فوتسال/شکست اندونزی مقابل شاگردان شمسایی شادی گل مهدی اسدشیر (۳) و سعید احمدعباسی

نیمه دوم؛ ادامه حملات ایران و گلزنی دو لژیونر

در نیمه دوم ایران به بازی هجومی و تحت فشار قراردادن تیم اندونزی ادامه داد و همانند نیمه اول خیلی زود به گل رسید. سعید احمدعباسی که در تیم باشگاهی واین آلبالی اسپانیا حضور خواهد داشت، دومین گل خود و چهارمین گل ایران را در سومین دقیقه از نیمه دوم به ثمر رساند. دو دقیقه بعد، این بار نوبت حسین طیبی بود که توپ گیری و پاس مسلم اولادقباد را وارد دروازه اندونزی کند تا خیال شمسایی و شاگردانش تا حد زیادی آسوده شود. طیبی هم عضو تیم پالما اسپانیا است. شمسایی در ادامه ترکیب‌های مختلفی را در تیمش آزمایش کرد و به بازیکنان جوان و کم تجربه تر بیشتر میدان داد تا آنها را برای بازی‌های بعد آماده کند.

برد قاطعانه تیم ملی فوتسال/شکست اندونزی مقابل شاگردان شمسایی علیرضا جوان

صدرنشینی ایران

چین تایپه - لبنان برگزار کننده دیگر بازی این گروه هستند. ایران در حال حاضر با کسب سه امتیاز در صدر جدول است و برای مشخص شدن وضعیت جدول در انتظار رویارویی دو حریف خود است.

برد قاطعانه تیم ملی فوتسال/شکست اندونزی مقابل شاگردان شمسایی شادی گل بازیکنان ایران

تقابل با چین تایپه در دومین گام

دیدار بعدی تیم ملی ایران از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه و مقابل چین تایپه برگزار می‌شود. تیم ملی کشورمان در صورت پیروزی در آن مسابقه تا حد زیادی خیال خود را بابت صعود به مرحله بعد راحت می‌کند. در دیگر بازی روز جمعه، لبنان به مصاف اندونزی می‌رود.

برچسب‌ها:

نظر شما