شناسهٔ خبر: 56396935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

ساعات کاری ادارات مشهد در مهر ماه تغییر کرد

استاندار خراسان رضوی گفت: ساعت کاری ادارات شهر مشهد برای خدمت‌رسانی به مردم از روز شنبه، ۹ مهر ماه، تا پایان این ماه با هدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه، ۶ مهر، در جلسه هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: بر همین اساس ساعت فعالیت بانک‌های استان ۶.۳۰، مدارس متوسطه هفت صبح و مدارس ابتدایی نیز از ساعت ۷.۳۰ مشغول فعالیت خواهند بود.

وی افزود: با توجه به اینکه نیاز است ترافیک صبحگاهی به گونه‌ای کنترل شود که ضمن تقسیم عبور و مرور مردمی شاهد ترافیک روان در سطح شهر مشهد باشیم، بر همین اساس لازم است ملاحظاتی همچون مراجعات مردمی به ادارات و حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز مد نظر قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همچنین برخی از خانواده‌ها با توجه به هزینه سرویس مدارس قصد رساندن فرزندان خود به مدارس را دارند و این موضوع خود باعث افزایش ترافیک و در نهایت آلودگی بیشتر هوا خواهد بود و بر همین اساس آغاز فعالیت در ساعت‌های مختلف می‌تواند بار ترافیکی را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه زمان طلوع خورشید در خراسان رضوی نسبت به مناطق مرکزی و غربی کشور زودتر رخ می‌دهد و بر همین اساس تجربه ما متفاوت از سایر نقاط کشور خواهد بود، گفت: با این تغییر ساعت کاری امیدواریم شاهد کاهش ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی در شهر مشهد باشیم.

نظری افزود: در این مدت باید تجربه به دست آمده به دقت مورد کارشناسی قرار گیرد تا ضمن رفع مشکلات بتوانیم شاهد رفت و آمد بدون دغدغه در سطح کلانشهر مشهد باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این جلسه مهدی حسینی به عنوان سرپرست مدیریت حمل و نقل استانداری خراسان رضوی منصوب شد.  

انتهای پیام

نظر شما