شناسهٔ خبر: 56396779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پارس جنوبی جم 2 ون‌پارس 1؛

لیگ‌یک/ پیروزی شاگردان رزاقی‌راد در بازی پنالتی‌ها

پارس جنوبی در شرایطی با نتیجه 2 بر 1 موفق به شکست نماینده اصفهان شد که هر سه گل این مسابقه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پارس جنوبی و ون پارس در شرایطی در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم صف آرایی کردند که نماینده اصفهان پس از کنار گذاشتن سعید جهانگیری در دیدار هفته پنجم مقابل خیبر شکست خورده بود و شاگردان رزاقی راد هم با پس از شکست سنگین و غیرمنتظره مقابل شمس آذر با دو تساوی پیاپی به هفته ششم رسیده بودند.
در این مسابقه تیم میزبان در جم شروع بهتری در مسابقه داشت ولی پنالتی در دقیقه 15 پوریا شایسته روی فردین نجفی مرتکب پنالتی شد تا ایمان کیانی پشت توپ بایستد و گل اول مسابقه را وارد دروازه روزبه سینکی کند.
پس از این گل شاگردان رزاقی راد برای جبران نتیجه تلاش کردند و تا پیش از اینکه بازی با همین نتیجه در پایان 45 دقیقه اول تمام شود، شاهد حملات زیادی از سوی تیم میزبان بودیم که سه چهار موقعیت خوب گلزنی برای این تیم ایجاد کرد؛ فرصت‌هایی که با ضربات کرنر و شوت هایی از پشت محوطه جریمه ایجاد شدند ولی جدی ترین موقعیت که پارسی ها اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند در دقیقه 21 رخ داد که آنها معتقد بود توپ در محوطه جریمه به دستان بازیکن ون پارس برخورد کرده است. البته در نیمه اول تیم ون پارس روی ضدحملات موقعیت های خوبی ایجاد کرد.
با تمام این ها نیمه اول به سود تیم میهمان تمام شد و اگرچه شاگردان رزاقی راد برای جبران نتیجه وارد زمین شدند ولی بازی تدافعی تیم حریف سبب شد تا آنها تا دقیقه 60 نتوانند حرکت موثری انجام دهند ولی از دقیقه 60 به بعد جریان بازی به سود تیم میزبان تغییر کرد و آنها موفق به گرفتن دو پنالتی شدند که هر دو پس از برخورد توپ به دست بازیکن حریف با سوت داور پنالتی اعلام شد تا میلاد غریبی هر دو پنالتی را به ثمر برساند و با گل های او در دقایق 64 و 72 تیم پارس جنوبی جم به بازی برگشت.
پس از این گل ون پارس که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید و موقعیت هایی هم ایجاد کرد ولی در روز خوب روزبه سینکی نتوانستند کاری از پیش ببرند و درنهایت سه امتیاز این مسابقه به حساب شاگردان رزاقی راد واریز شد.
با این پیروزی تیم پارس جنوبی جم 9 امتیازی شد و توانست خودش را به رده هفتم جدول رده بندی برساند و از سوی دیگر تیم ون پارس که با کنار گذاشتن سعید جهانگیری به دنبال کسب نتایج بهتر بود از دو بازی قبلی هیچ امتیازی به دست نیاورده تا یک رتبه بالاتر از تیم بحران زده امید وحدت با 4 امتیاز رتبه هفدهم را در اختیار داشته باشد.

نظر شما