شناسهٔ خبر: 56396697 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مقتدی الصدر: در روند سیاسی مشارکت نکرده؛ مذاکره هم نمی‌کنم

سید مقتدی الصدر، رهبر جریان الصدر عراق، امروز (چهارشنبه) همزمان با از سرگیری جلسات پارلمان، در بیانیه‌ای شدیداللحن به شدت علیه دیگر گروه‌ها و احزاب سیاسی موضع گرفت. در بیانیه مقتدی الصدر آمده است: «وطن مهم‌تر از مناصب، قدرت، سلاح، طرح‌ها و اموال شماست. ما هرگز از وطن بی نیاز نیستیم و هرگز با شما مشارکت نکرده و صلح نمی‌کنیم و مذاکره هم نمی‌کنیم».

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سید مقتدی الصدر، رهبر جریان الصدر عراق، امروز (چهارشنبه) همزمان با از سرگیری جلسات پارلمان، در بیانیه‌ای شدیداللحن به شدت علیه دیگر گروهها و احزاب سیاسی موضع گرفت.

به نوشته وبگاه السومریه نیوز، این بیانیه در شرایطی صادر شد که تمامی تلاش‌های جریان صدر برای انحلال پارلمان از جمله، حمله به دیوان عالی دادگستری در دو ماه گذشته به ناکامی منجر شد.

در بیانیه مقتدی الصدر آمده است: «وطن مهم‌تر از مناصب، قدرت، سلاح، طرح‌ها و اموال شماست. ما هرگز از وطن بی نیاز نیستیم و هرگز با شما مشارکت نکرده و صلح نمی‌کنیم و مذاکره هم نمی‌‌کنیم».

او تأکید کرد که با فرمول فعلی حاضر به مشارکت نیست و تا زمانی که افراد و سیستم فعلی و قانون اساسی و ساز و کار فعلی حکمفرماست، حاضر به سازش نیست.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما