شناسهٔ خبر: 56396421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

هجمه دشمنان با آگاه سازی مردم خنثی می شود

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در میدان مقابله با هجمه‌های دشمن باید به تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق پرداخت و آن را در اختیار مردم قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، عصر چهارشنبه در همایش تا انتهای حضور، اظهارکرد: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام نعمت شهادت بوده و امروز فرهنگ شهادت و برگزاری یادواره‌های شهدا، باعث ارتباط بین نسل گذشته و نسل حاضر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: یکی از ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد انقلاب اسلامی در بعد معنوی و فرهنگی که موجب بالندگی انقلاب و نهضت جهانی اسلام در سراسر دنیا شده، همانا گسترش و تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی گفت: در حال حاضر جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در بسیاری از موارد، نسبت به ۴۰ سال گذشته مقتدرتر، بالاتر و پیشرفته‌تر شده است و انعکاس این موارد، دستاوردها و پیشرفت‌ها، در رسانه‌ها و پایگاه‌های تحلیلی معتبر دنیا و حتی دشمنان این کشور هم دیده می‌شود و این چیزی جز کارآمدی نسخه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

گرزین درباره ضرورت پرداختن به امر واجب جهاد تبیین و چرایی و چگونگی انجام این موضوع، گفت: در میدان مقابله با هجمه‌های دشمن باید به تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق و واقعیت‌های فکری، اعتقادی، سیاسی، تاریخی و فرهنگی پرداخت و آن را با ابزارهای نشر و رسانه‌های مرجع و کارآمد در اختیار عموم مخاطبان قرار داد.

نظر شما