شناسهٔ خبر: 56396151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ژوتا خیال پرتغال و لیورپول را راحت کرد؛ مصدوم نیستم

دیوگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، می‌گوید علت درخواستش برای تعویض شدن در جریان بازی دیشب پرتغال و اسپانیا نه مصدومیت بلکه خستگی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیوگو ژوتا دیشب و در جریان شکست 1-0 پرتغال مقابل اسپانیا در لیگ ملتهای اروپا از سرمربی تیم ملی کشورش درخواست کرد او را تعویض کند. این اقدام ژوتا باعث نگرانی‌هایی در هواداران پرتغال و لیورپول شد که نگران بازگشت مصدومیت او بودند.

اما ستاره پرتغالی امروز توضیحاتی ارائه داد که هم برای تیم ملی پرتغال و هم برای لیورپول خبر خوبی خواهد بود.

ژوتا امسال تابستان به دلیل مصدومیت نتوانست در اردوی پیش‌فصل لیورپول شرکت کند ولی او از چند هفته پیش به ترکیب لیورپول بازگشت. اولین بازی او برای قرمزها در جریان تساوی بدون گل مقابل اورتون بود. او سپس در دیدار لیورپول و آژاکس به میدان رفت و موفق شد یک پاس گل بدهد.

فرناندو سانتوس در دو دیدار روزهای گذشته پرتغال او را به میدان فرستاد. ژوتا روز شنبه در دیدار مقابل جمهوری چک به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند. این ستاره پرتغالی در دیدار دیشب مقابل اسپانیا از آغاز وارد زمین شد اما در اواسط نیمه دوم با اشاره به نیمکت تیمش اعلام کرد که باید تعویض بشود.

ژوتا امروز در مصاحبه با روزنامه پرتغالی اوجوگو گفت:" من امسال تابستان در تمرینات پیش‌فصل شرکت نداشتم. این دومین بازی من به عنوان بازیکن فیکس بود. فصل گذشته در اواخر فصل احساس خستگی می‌کرد و بعد هم مصدوم شدم و تابستان را از دست دادم. بازی کردن 90 دقیقه‌ای هنوز برایم زود است ولی نگران نباشید دیگر مصدومیت ندارم".

نظر شما