شناسهٔ خبر: 56396069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

لیگ برتر والیبال/

شکست گیتی‌پسند مقابل مدافع عنوان قهرمانی

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان فصل جدید لیگ برتر والیبال را با شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی استارت زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در نخستین هفته لیگ برتر والیبال ایران تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پیکان تهران از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در سالن شهدای مخابرات به مصاف یکدیگر رفتند.

برخلاف انتظار این بازیکنان میزبان بودند که بازی را بهتر آغاز کرده و ست نخست را با حساب ۲۵ بر ۲۲ مقابل مدافع عنوان قهرمانی پیروز شدند.

ست دوم جذاب‌ترین ست بازی بود و در حالی که به نظر می‌رسید باز هم شاگردان عقیلی به برتری خواهند رسید، پیکانی‌ها با استفاده از تجربه بالای خود با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ این ست را برده و بازی را به تساوی کشاندند.

ست سوم را هم بازیکنان پیکان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.

در ست چهارم نیز پیکانی‌ها با استفاده از تجربه بالای خود با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به برتری دست یافته و در مجموع با حساب ۳ بر ۱ ، سه امتیاز نخست را دشت کردند.

هومن باقری، مصطفی رئیسیان، ادریس دانشور، مرصاد آقاجانی، مصطفی نجفی، نیما نظرپور، امیر کرمی، محمد بربست، رمضان صحبتی، وحید ریگی، محمد مشیدی، احسان زینعلی، علی باقری، شادمهر کمایی و شاهین توانا شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی‌پسند برای این دیدار بودند.

حمزه زرینی، پوریا فیاضی، آرمین افشین‌فر، محمدرضا مشهدی، رضا اصلانی، محمد فلاح، آرمین تشکری، امیررضا سرلک، رضا رضایی، امیر خورشیدی، امین نجفی، محمدطاهر وادی و  محمد حضرت‌پور بازیکنان تیم پیکان دراین مسابقه بودند که سرمربی‌گری آن بر عهده پیمان اکبری است.

محمدحسن خوشدل  ناظر، محمدصادق پشنگ، بهروز جعفری، علیرضا قریب و جواد مرآتی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم تیم نظارت و داوری این دیدار را تشکیل دادند.

حواشی:

- علی‌رغم فشارهای قبلی فدراسیون والیبال مبنی بر تعویض کف‌پوش‌ سالن‌ها و استاندارد بودن آن‌ها، با توجه به اعتراض تعداد زیادی از تیم‌ها به هزینه‌های بالای کف‌پوش‌های استاندارد، به نظر می‌رسد فدراسیون از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده است.

- با این که بازی بدون تماشاگر اعلام شده است، تعداد زیادی از افراد در سالن حضور دارند.

- تیم پیکان در حالی که در ست نخست ۸ بر ۱۲ عقب بود، نخستین وقت استراحت بازی را درخواست کرد.

- در اواسط ست سوم اعلام یک امتیاز برای پیکانی‌ها، با اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی گیتی‌پسند همراه بود.

- هر چه به پایان بازی نزدیک تر می‌شدیم اعتراضات بازیکنان دو تیم به تیم داوری افزایش می‌یافت.

نظر شما