شناسهٔ خبر: 56395911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار گیلان خبر داد

پیشرفت ۹۵ درصدی قطعه نخست راه آهن رشت - کاسپین

استاندار گیلان، از پیشرفت بالای قطعه نخست راه آهن رشت - کاسپین خبر داد و افزود: زیرساخت و روساخت قطعه نخست راه آهن رشت - کاسپین بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته و برای ادامه مسیر در تامین مصالح و اعتبار مورد نیاز مشکلی نیست.

صاحب‌خبر -

اسدالله عباسی با همراهی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از روند تکمیل راه آهن رشت - کاسپین بازدید کرد.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راه آهن رشت - کاسپین برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: تکمیل راه‌آهن رشت - کاسپین نه تنها برای گیلان بلکه برای کشور به لحاظ ژئوپولیتیکی بسیار حائز اهمیت است.

وی به اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل هرچه سریعتر راه‌آهن رشت - کاسپین اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ وقفه‌ای کوتاه در روند تکمیل راه‌آهن رشت - کاسپین ایجاد شد که با برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در نهاد ریاست جمهوری تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شد.

عباسی از پیشرفت بالای قطعه نخست راه آهن رشت - کاسپین خبر داد و افزود: زیرساخت و روساخت قطعه نخست راه آهن رشت - کاسپین بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته و برای ادامه مسیر در تامین مصالح و اعتبار مورد نیاز مشکلی نیست.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مراحل تکمیل راه آهن رشت - کاسپین بدون وقفه در حال انجام است، اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن رشت - کاسپین ۶۵۰ میلیارد تومان از طریق مصوبات سفر و ۲۵۰ میلیارد تومان به صورت متمم تخصیص اعتبار شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام

نظر شما