شناسهٔ خبر: 56395774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

برگزاری کنگره شهدای مازندران «جهاد تبیین» است

«محمدی لائینی» با تأکید بر ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم شهدا به نسل جوان، برگزاری کنگره شهدا را نوعی جهاد تبیین عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، نخستین جلسه دومین کنگره بزرگداشت سرداران، امیران و شهدای استان مازندران امروز با حضور سردار «عبدالرضا آزادی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج، آیت‌الله «محمدباقر لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مجتمع فرهنگی اهل بیت (ع) شهرستان ساری برگزار شد.

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در این جلسه با تأکید بر ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم شهدا به نسل جوان، برگزاری کنگره شهدا را نوعی جهاد تبیین برشمرد و اظهار داشت: باید ایثار و رشادت‌های شهدا برای نسل جوان و نوجوان جامعه در این مراسم بیان شود.

وی افزود: جوانان و نوجوانان با برگزاری یادواره شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا با رشادت‌های شهدا آشنا می‌شوند و با ورود به برنامه‌های یادواره شهدا در راستای ارزش‌های انقلاب گام برمی‌دارند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین در جامعه باید ویژگی‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه برای جوانان تبیین و ترویج شود.

محمدی لائینی بر لزوم انجام کار جهادی تاکید کرد و گفت: با توجه به همت والای دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشور، مدیران و مسئولان در رده‌های مختلف نباید از ادبیات «نمی‌شود و نداریم» استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما