شناسهٔ خبر: 56395681 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دو بازی اول Dark Pictures Anthology برای نسل نهم آپدیت شدند

کار فصل اول این آنتولوژی دیگر رو به اتمام است / VGC

صاحب‌خبر -

استودیو سوپرمسیو دو بازی اول از Dark Pictures Anthology را به‌روزرسانی و نسخه مخصوص کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس را منتشر کرده است. 

اکنون شما می‌توانید Man of Medan و Little Hope را با جلوه‌های بصری بهتر روی کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت تجربه کنید. با وجود اینکه بندای نامکو به رایگان بودن این به روزرسانی اشاره نکرده، اما برای آن نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیست. اگر شما در گذشته این عناوین را خریداری کرده باشید، آپدیت نسل نهمی برای شما رایگان است.

این آپدیت همچنین ویژگی‌هایی را به هر دو نسل از کنسول‌های خانگی اضافه می‌کند که شامل درجه سختی جدید، رابط کاربری بهتر، افزایش سرعت راه رفتن و گزینه‌های دسترسی پذیری بیشتر می‌شود. چپتر جدید Man of Medan نیز Flooded نام دارد که مرگ‌های و محتوای بیشتری با پایان سینماتیک بازی اضافه می‌کند. 

بازی Dark Pictures بازی Dark Pictures

فصل اول The Dark Pictures Anthology با انتشار بازی The Devil in Me به پایان می‌رسد. این بازی روی یک قاتل زنجیره‌ای تمرکز دارد و دیگر خبری از اتفاقات ماورای طبیعی نخواهد بود. بازی روی یک گروه فیلم‌سازی تمرکز دارد که به یک کپی از «خانه‌ی قتلِ» اچ‌اچ هولمز (HH Holmes)، اولین قاتل زنجیره‌ای آمریکا، می‌روند.

بازی The Devil in Me در روز ۲۷ آبان برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب ویجیاتو سینما

VGC

نظر شما