شناسهٔ خبر: 56395585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم ما با الگوگیری از دفاع مقدس بر هر فتنه‌ای پیروز می‌شوند

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: مردم ما با الگوگیری از دفاع مقدس و با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و حفظ ارزش‌ها بر هر فتنه‌ای پیروز می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد برسلانی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به  ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: باید دستاوردها، حماسه‌ها و خلاقیت‌های دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل و آن‌ها را آشنا کرد.

وی به خلاقیت رزمندگان دردوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: پل بعثت شاهکار رزمندگان در آن دوران بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به هدف ایجاد این نمایشگاه خاطرنشان کرد: آشنایی مردم به ویژه نسل جوان از حماسه سازی‌های رزمندگان و شهدا در عملیات‌های دوران دفاع مقدس از جمله اهداف این نمایشگاه است.

برسلانی به عملیات والفجر ۸ هم اشاره کرد و یادآور شد: لشکر قهرمان ۲۵ کربلا در این عملیات حضور داشت و مرکز فرهنگی دفاع مقدس از نظر موقعیت مکانی، برای بازساری این عملیات مناسب است.

وی به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه دوران دفاع مقدس یک دانشگاه بود و شاگردانی در آن پرورش یافتند که در مقابل فتنه‌ها می‌ایستند و با آن مقابله می‌کنند، اشاره کرد و گفت: اگر این فتنه‌هایی که در طول عمر انقلاب برای هر کشوری اتفاق می‌افتاد آن کشور سقوط می‌کرد، اما مردم ما با الگوگیری از دفاع مقدس و با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و حفظ ارزش‌ها بر هر فتنه‌ای پیروز می‌شوند.

به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا جبهه مقاومت هم با الگوگیری از دوران دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، در مقابل ظالم ایستادگی می‌کنند که این از افتخارات بزرگ است.

سردار برسلانی خاطرنشان کرد: لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در روز‌های ششم، هفتم و هشتم مهرماه عملیات والفجر ۸ را در پارک موزه دفاع مقدس بازسازی می‌کند و از مردم عزیز برای دیدن آن دعوت می‌کنیم.

گفتنی است، در ایام هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ساری افتتاح و در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

نظر شما