شناسهٔ خبر: 56395556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کاکا:

نیمار دیگر در ترکیب برزیل تنها نیست

کاکا، هافبک سابق تیم ملی برزیل، معتقد است چند بازیکن می توانند در جام جهانی به نیمار کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل آخرین بار در سال 2002 قهرمان جام جهانی شده و حالا و بعد از دو دهه، این تیم یکی از بخت های مهم تکرار این موفقیت در جام قطر 2022 محسوب می شود. کاکا، ستاره سابق و محبوب سلسائو، مدعی شد دیگر فشار فقط روی شانه های نیمار نیست و حضور بازیکنان بااستعداد در ترکیب تیم ملی برزیل، به آنها برای کسب موفقیت در جام جهانی کمک خواهد کرد.

کاکا گفت: "نیمار در جام جهانی 2022 در قطر، رهبر تیم ملی برزیل خواهد بود، اما اینکه او بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور را در ترکیب و در کنار خود دارد، بسیار مهم است. در جام جهانی 2018، نیمار قهرمان اصلی تیم بود، اما حالا ما بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، رافینیا، ریچارلیسون و آنتونی را در رختکن تیم ملی برزیل داریم که دیگر تنها بازیکنانی جوان و آینده دار نیستند و خودشان را در این مدت ثابت کرده اند.

به عنوان مثال وینیسیوس ستاره ترکیب رئال مادرید است و در آخرین فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق به زدن تنها گل تیمش شد. اینگونه فشار، کمی از روی شانه های نیمار برداشته می شود و این موضوع برای رسیدن تیم ملی برزیل به اهدافش، بسیار مهم و مثبت است. بدین ترتیب نیمار نیازی به ارائه نقش قهرمان در تیم ندارد زیرا استعدادهای زیادی در اطراف این بازیکن و در ترکیب حضور دارند و نیمار می تواند برای بازی کردن و تبدیل کردن هر موقعیتی به گل، به آنها تکیه کند."

نظر شما