شناسهٔ خبر: 56393534 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

سرفیس استودیو ۳ مایکروسافت احتمالاً از طراحی شبیه نسل قبل بهره می‌برد

مجتبی بوالحسنی / windowscentral

طراحی ظاهری نسل بعدی سرفیس استودیو مایکروسافت به‌طور تصادفی ازطریق گزارش FCC فاش شد.

صاحب‌خبر -

به‌نظر می‌رسد زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی سرفیس استودیو مایکروسافت باقی نمانده است. درحالی‌که جزئیات مربوط به ویژگی‌های این محصول دردسترس نیست، اما طراحی آن ازطریق اسناد FCC فاش شده است که عکسی از آن را هنگام آزمایش نشان می‌دهد.

براساس تصویر فاش‌شده از سرفیس استودیو ۳، به‌نظر می‌رسد این دستگاه از طراحی شبیه به نسل قبلی خود بهره خواهد برد. این محصول با اسم‌رمز Chehalis شناخته می‌شود و انتظار داریم به‌همراه لوازم‌جانبی جدیدی معرفی شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که صفحه‌کلید و قلم سرفیس، به‌روزرسانی شده‌اند و با تغییرات جزئی در طراحی ازجمله رنگ روشن‌تر، روانه‌ی بازار خواهند شد.

اکنون چهارسال از عرضه‌ی سرفیس استودیو ۲ می‌گذرد و اگر مدل جدید این محصول بدون تغییر در طراحی عرضه شود، مطمئناً بسیاری از کاربران را ناامید خواهد کرد زیرا بسیاری از مشتریان بالقوه‌ی این کامپیوتر همه‌کاره، انتظار دارند پس از گذشت این‌مدت، با ظاهری جدید معرفی شود. به گزارش WindowsCentral، احتمال دارد سرفیس استودیو ۳ با تراشه‌های نسل یازدهم اینتل عرضه شود و این درحالی است که بسیاری از کاربران انتظار دارند این محصول با پردازنده‌های نسل دوازدهم تیم آبی همراه شود.

سرفیس استودیو ۳ |‌ Surface Studio 3

طبق گزارش FCC، سرفیس استودیو بعدی مایکروسافت از شماره مدل ۲۰۲۸ بهره خواهد برد. درمقام مقایسه، نسل قبلی این کامپیوتر با شماره مدل ۱۷۰۷ عرضه شد. علاوه‌براین، اخیراً یک رایانه‌ی رومیزی با شماره مدل ۲۰۴۳ در فهرست FCC رؤیت شده است.

انتظار می‌رود سرفیس استودیو ۳ در تاریخ ۱۲ اکتبر و درکنار سرفیس پرو ۹ و همچنین سرفیس لپ‌تاپ جدید رونمایی شود. گفته می‌شود سرفیس پرو بعدی درواقع ترکیبی از سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو ۹ خواهد بود و هردو گزینه‌ی مجهز به تراشه‌های اینتل و ARM را ارائه خواهد داد. علاوه‌براین احتمال دارد برای اولین‌بار شاهد پشتیبانی از 5G در سرفیس‌های بعدی مایکروسافت باشیم.

طبق شایعات، لپ‌تاپ‌های بعدی سرفیس برای اولین‌بار از سال ۲۰۱۹ فقط با تراشه‌های اینتل عرضه می‌شود و هیچ گزینه‌ای برای AMD Ryzen ندارد.

نظر شما