شناسهٔ خبر: 56393047 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان مطرح کرد:

عرصه دانش‌بنیان بهترین زمینه‌ برای شکوفایی استعدادهای برتر/ ایجاد فضای نشاط علمی در دانشگاه‌ها از اهدف بنیاد ملی نخبگان است

رئیس بنیاد نخبگان استان هرمزگان با اشاره به لزوم گسترش حمایت از فعالیت‌های نخبگانی، عرصه دانش‌بنیان را از بهترین زمینه‌ها برای شکوفایی استعدادهای تحصیلی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور معرفی طرح شهید وزوایی و تشریح تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه دانشجویی، نشستی با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان هرمزگان و دانشجویان مستعد برتر برگزار شد.

در این نشست، عامری؛ رئیس بنیاد نخبگان استان هرمزگان با اشاره به لزوم گسترش حمایت از فعالیت‌های نخبگانی، عرصه دانش‌بنیان را یکی از بهترین زمینه‌ها برای شکوفایی استعدادهای تحصیلی دانست و گفت: توسعه اقتصاد دانش‌بنیان منجر به حل مشکلات جامعه از طریق بکارگیری سرمایه‌های انسانی می‌شود.

وی بر ضرورت حمایت از ایده‌های نوآورانه تاکید و آن را یکی از اولویت‌های کشور دانست و افزود: در این خصوص بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی از قبیل توسعه هسته‌های دانشجویی مسئله‌محور (طرح شهید احمدی روشن)، طرح رویدادهای رقابتی مسئله‌محور (طرح شهید بابایی)، توسعه فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان و طلاب (طرح شهید وزوایی) و اختراعات برگزیده(شهید فخری‌زاده) ویژه دانشجویان برتر را اعطا می‌کند.

 عامری تصریح کرد: ایجاد فضای نشاط علمی در دانشگاه‌ها و ترغیب مستعدان برای کار گروهی با تشکیل هسته‌های نخبگانی و همچنین زمینه‌سازی برای حل مشکلات کشور، از مهمترین رویکردهای بنیاد ملی نخبگان در اعطای تسهیلات دانشجویی است.

نظر شما