شناسهٔ خبر: 56392026 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

۳ شهید و ۴۴ زخمی در یورش صهیونیست‌ها به جنین +فیلم

منابع رسمی فلسطینی از شهادت دستکم سه شهروند فلسطینی و زخمی شدن ۹ نفر دیگر در جریان یورش امروز چهارشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در جریان یورش نظامیان اسرائیلی به شهرک جنین، دستکم سه شهروند فلسطینی به نام‌های "احمد علاونه"، "عبد فتحی حازم"، "محمد محمود الونه" شهید و ۴۴ نفر دیگر زخمی شدند.
 
این وزارتخانه افزود: حال چند نفر از زخمی‌ها وخیم است. 

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته و صبح امروز چهارشنبه به شهر جنین یورش برده و خانه پدر شهید رعد حازم مجری عملیات تل آویو در مرکز اردوگاه جنین را محاصره کرده و موشک ضد زره به سمت آن شلیک کردند. 

درپی این یورش، درگیریهای شدیدی بین مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی روی داد.

گردان های جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی امروز در بیانیه کوتاهی اعلام کرد: مبارزان این گردانها یک یگان ویژه صهیونیست ها را در اطراف خیابان مهیوب از فاصله نزدیک هدف قرار داده و آنها را کشته یا زخمی کردند.

این گردانها سه شنبه شب نیز از تیراندازی خود به یک پَست ایست و بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن خبر داده بودند.

رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

سران رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما