شناسهٔ خبر: 56391151 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در بیست و دومین سالگرد انتفاضه الاقصی؛

حماس: مقاومت همه جانبه، راه ما برای آزادی فلسطین است

رویا معصومی

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیست و دومین سالگرد انتفاضه الاقصی با تأکید بر اینکه مقاومت همه‌جانبه راه آزادسازی فلسطین است، از تمام فلسطینی ها خواست برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی و شکست طرح های یهودی سازی و تجزیه رژیم صهیونیستی بسیج شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شهاب نیوز، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، جنایت‌های رژیم صهیونیستی که از بیش از هفت دهه گذشته همچنان ادامه دارد نخواهند توانست مقاومت را که هدفش آزادسازی سرزمین فلسطین و مقدسات آن به ویژه قدس و مسجدالاقصی است، سرکوب کند. آنچه گروه‌های صهیونیست انجام می‌دهند از جمله اینکه داخل مسجدالاقصی یورش می‌برند، همه انگیزه‌ای برای تشدید مقاومت همه جانبه در حفاظت از مسجدالاقصی و بیرون راندن اشغالگر است.

در این بیانیه آمده است که مقاومت همه جانبه، راه آزادسازی مسجدالاقصی و فلسطین است که باید با توافق همه فلسطینی‌ها بر سر استراتژی مبارزه یکپارچه و مشارکت امت اسلامی و عربی صورت بگیرد و حقوق ملت فلسطین را حفظ و با طرح‌های رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس و مسجدالاقصی مقابله کند.

حماس تاکید کرد، مسجدالاقصی موقوفه اسلامی بوده و باقی خواهد ماند و تقسیم و تجزیه شدن آن غیر قابل قبول است و رژیم صهیونیستی بر یک وجب از آن هم حاکمیت یا مشروعیتی نخواهد داشت. مسجدالاقصی قلب نزاع فلسطین و رژیم صهیونیستی و محرکه انتفاضه‌ها و انقلاب ها علیه رژیم اشغالگر و طرح‌های یهودی سازی آن است. ملت فلسطین به هر قیمتی که باشد هرگز تسلیم نشده و از حق خود در آزادسازی فلسطین کوتاه نخواهد آمد.

حماس ضمن تبریک مبارزه فلسطینی‌ها در کرانه باختری و سراسر فلسطین با رژیم اشغالگر، اعلام کرد، امروز روح انتفاضه با جنگ و تجاوزهای این رژیم به سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین تجدید می‌شود.

این جنبش در ادامه بیانیه خود از ملت فلسطین خواست برای مقابله با طرح های رژیم صهیونیستی و دفاع از قدس و مسجدالاقصی بسیج شده و به مبارزه خود ادامه دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما