شناسهٔ خبر: 56390943 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

شیری: فیلمنامه‌های سینمایی خیلی تلخ شده‌اند/ در سریال سلمان فارسی حضور ندارم

محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سالهاست می‌گویم که سینما درگیر باندبازی و مافیا شده است، سینما دست عده‌ای خاص است که هیچکس دیگری را هم راه نمی‌دهد، به همین دلیل ترجیح می‌دهم فعلا در این عرصه ورود نکنم.

صاحب‌خبر -

محمد شیری در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: نزدیک به دو سال گذشته را به طور کامل درگیر بازی در سریال «جیران» بوده‌ام و هم اکنون هم مشغول فعالیت در این پروژه هستم.

شیری با تاکید بر بازخورد مثبت جیران تاکید کرد: خوشبختانه تا اینجای کار مردم سریال را دنبال کرده‌اند و شخصا به صورت حضوری بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کرده‌ام.

وی درباره احتمال حضورش در سریال «سلمان فارسی» افزود: من قطعا در سریال سلمان فارسی حضور ندارم، یعنی پیشنهادی هم به من نشده است، اگر جایی اسمم در میان بازیگران این سریال آمده اشتباه شده است.

بازیگر سریال «شب‌های برره» درباره کمرنگ شدنش در سینما اضافه کرد: سالهاست می‌گویم که سینما درگیر باندبازی و مافیا شده است، سینما دست عده‌ای خاص است که هیچکس دیگری را هم راه نمی‌دهد، به همین دلیل ترجیح می‌دهم تا فعلا در این عرصه ورود پیدا نکنم.

شیری

شیری: فیلمنامه‌های سینمایی خیلی تلخ شده‌اند

شیری در همین رابطه اضافه کرد: متاسفانه سینما دچار تکرار و تکرار شده است، انتخاب‌ها کاملا محدود شده اند و داستانها و فیلمنامه کاملا تلخ و غم انگیز هستند. به نظر من سینمای امروز با یک تغییر عمده می تواند بار دیگر احیا شود.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین راستا تاکید کرد: آنچه مشخص است اینکه برای حضور دوباره من و هم نسلان من به سینما باید شرایط مهیا شود. شرایطی که در حال حاضر به هیچ وجه مهیا نیست.

انتهای پیام/

نظر شما