شناسهٔ خبر: 56390427 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش مدیر آل اشپرت به شکایت از پرسپولیس

فارس

مدیر بخش خاورمیانه آل اشپرت به محکوم شدن باشگاه پرسپولیس در یک پرونده واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت آل اشپرت که البسه باشگاه پرسپولیس را تهیه می‌کند از این باشگاه شکایت کرده و مبلغ ۳۷ میلیارد تومان از این باشگاه طلبکار شده است. حتی گفته شده که حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر این شکایت بسته شده و مسؤولان باشگاه در تلاش هستند تا این رفع مسدودی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

طلب ۳۷ میلیاردی برندِ منیریه‌ای از پرسپولیس

در همین رابطه وحید جعفری مدیر بخش آلشپرت در خاورمیانه در اینباره اظهار داشت:‌ من هم این خبر را خواندم اما باید اعلام کنم که این فرد که شکایت انجام داده نماینده ما نیست بلکه نماینده سابق شرکت ما بوده که علیه باشگاه پرسپولیس و خود من شکایت کرده اما از آنجایی که کسی در باشگاه پرسپولیس نبوده تا از این موضوع دفاع کند به همین دلیل او از این فرصت استفاده کرده و رأیی را گرفته که حقش نیست. او این رأی را هم علیه من گرفته است.

وی افزود: این فرد نماینده سابق ما است و هیچ ارتباطی با ما ندارد و شکایت او هم ارتباطی به شرکت ما نخواهد داشت. ما بیش از ۱۵ سال است که با باشگاه‌های ایرانی همکاری می‌کنیم و همواره دیدگاه ما حمایتی بوده است و اگر هم مشکلاتی در این بین وجود داشته به سمت شکایت نرفتیم و همه چیز را مسالمت‌آمیز حل کردیم.

جعفری تصریح کرد:‌ او با استفاده از همین مسائل شکایت‌های متعددی انجام داده و متأسفانه در برخی از پرونده‌ها رأی را هم گرفته‌اند. همین دو سال قبل بود که این فرد از باشگاه استقلال شکایت کرد و میز و صندلی‌های آن را توقیف نمود! همان موقع ما اعلام کردیم که این شکایت ربطی به ما ندارد و این مسائل واهی و دور از منطق است. این فرد علیه من ۱۷ پرونده باز کرده و دقیقا همین موضوع شکایت از پرسپولیس را علیه ما هم مطرح کرده است.

نظر شما