شناسهٔ خبر: 56390325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگ برنده کی روش با تعویض های طلایی

کارلوس کی روش در دیدار با اروگوئه و سنگال با دو تعویض طلایی ورق را به نفع تیمش برگرداند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، دو تعویض طلایی جلوی اروگوئه و سنگال و گلزنی طارمی و آزمون به عنوان بازیکنان تعویضی، منجر به رقم خوردن دو نتیجه خوب برای تیم کارلوس کی روش شد. 

تیم ملی فوتبال ایران در پنجره بازی های ملی دو دیدار دوستانه برابر اروگوئه و سنگال انجام داد و در نهایت یک پیروزی مقابل لاسلسته و یک تساوی مقابل شیرهای ترانگا به دست آورد. 

نتایج تیم ملی در این دو بازی دوستانه با واکنش مثبت اهالی فوتبال همراه بود و باعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس بازیکنان ایرانی برای موفقیت در جام جهانی شده است. 

از نقاط روشن این دو بازی، تعویض های طلایی کارلوس کی روش بود که منجر به رقم خوردن دو نتیجه خوب برای ایران شد. 

مهدی طارمی

طارمی گلزن بازی ایران برابر اروگوئه بود. کارلوس کی روش برای دیدار با قهرمان سابق جام جهانی دست به برخی تغییرات نسبت به زمان اسکوچیچ زد و مهدی طارمی که ستاره ایران در صعود به جام جهانی بود، جایی در ترکیب اصلی نداشت اما کی روش او را برای نیمه دوم نگه داشته بود. 

تیم ملی فوتبال ایران اروگوئه مهدی طارمی

ورود انصاری فرد و طارمی به زمین در نیمه دوم کلید کی روش برای گشودن قفل دروازه اروگوئه بود و روی همکاری این دو بازیکن تعویضی، ایران دروازه رقیب قدرتمند خود را گشود و به پیروزی دست یافت. 

سردار آزمون

کی روش برای محک زدن ترکیب های متفاوت، در این دیدار سردار آزمون را روی نیمکت قرار داد و او را از نیمه دوم به زمین فرستاد. 

وقتی ایران با گل به خودی پورعلی گنجی عقب افتاد، سردار آزمون پای به زمین مسابقه گذاشت و این بار مهاجم لورکوزن شاه کلید کی روش بود. آزمون سانتر ارسالی از سوی حاج صفی را با ضربه سر به دروازه سنگال دوخت و جلوی شکست تیم ملی را گرفت تا با این تساوی تیم ملی روحیه خوبی را به دست آورد. 

تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون

شرایط کنونی تیم ملی نشان می دهد کی روش بهتر از زمان اسکوچیچ از تمام بازیکنان تیمش استفاده می کند. در دوره مربیگری اسکوچیچ این انتقاد وجود داشت که او از بازیکنانش به اندازه کافی بهره نمی برد اما کی روش با دو بازی اخیر ثابت کرد که قصد تغییر و تحولات و استفاده بهینه از تمام بازیکنانش را دارد تا با انرژی بیشتری به جام جهانی برود. 

نظر شما