شناسهٔ خبر: 56389857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آرتا منهاجی:

مس با پدیده‌هایش مقابل فولاد مدعی قرار می‌گیرد/باشگاه پیگیر انتقال بازیکنان خارجی است

مربی مس کرمان در خصوص آخرین شرایط تیمش و غیبت 4 بازیکن نارنجی پوشان مقابل فولاد خوزستان توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

آرتا منهاجی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت مس کرمان پیش از تقابل با فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: تیم ما در مدت تعطیلات لیگ برتر تمرینات خود را پیگیری کرد و چند بازی دوستانه هم برگزار کردیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. مهمترین بازی تدارکاتی ما نفت مسجد سلیمان بود که با نتیجه 2 بر یک پیروز شدیم. برای برگزاری این دیدار سفر 2 روزه‌ای به تهران داشتیم و بر این اساس برنامه‌ریزی کردیم. چند بازی سبک هم برگزار کردیم ولی صرفاً هدف ما قرار گرفتن در شرایط مسابقه بود. 

مربی تیم فوتبال مس کرمان با ارزیابی شرایط بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد با توجه به ثبات و جذب نفراتی که داشته، در قامت یک تیم مدعی ظاهر شده است. قطعاً بازی در خانه فولاد آسان نیست. اما تیم ما هم در این مدت بیکار نبوده تلاش کرده از فرصت پیش آمده بهترن بهره را ببرد و روی شرایط فنی و جسمانی تیم کار کردیم. از رقیب شناخت کافی داریم. از تفکرات آنها و مهره‌هایشان، در بازی به بهترین نحو ممکن ظاهر می‌شویم. هر چند آنها مدعی هستند تیم ما نشان داده با پرورش پدیده‌ها کار را برای رقبا سخت می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت انتقال 2 بازیکن برزیلی به مس کرمان، چطور پیش می‌رود، تصریح کرد: با توجه به درخواست کادرفنی، باشگاه پیگیر مراحل اداری آن است. هر وقت این فرایندها طی شود قطعاً بازیکنان در اردوی تیم حاضر خواهند شد. 

منهاجی پیرامون مصدومان و محرمان تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: محمد ستاری و احمدی نصیری به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور ندارند. حسین دوستدار و محمد  قاسمی‌نژاد هم به دلیل مصدومیت غایب هستند. البته در خصوص قاسمینژاد و طول درمانش هنوز کادر پزشکی تصمیمش را اعلام نکرده است.

نظر شما