شناسهٔ خبر: 56389542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نقل‌وانتقالات؛

تیم هندبال گیتی‌پسند در حال تکمیل برای شروعی شایسته در سوپرلیگ

تیم هندبال گیتی‌پسند در آستانه آغاز سوپرلیگ هندبال، هفت بازیکن جدید به خدمت گرفت و کادرفنی‌اش را نیز تکمیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال گیتی‌پسند که این روزها در حال تکمیل و بسته‌شدن برای حضوری شایسته در لیگ‌برتر هندبال کشور است تا به‌عنوان یکی از چهار نماینده اصفهان عملکردی درخشان از خود بر جای بگذارد.

مدیران گیتی‌پسند پس از سپردن هدایت تیم‌شان به کیوان صادقی، سایر اعضای کادرفنی را نیز تکمیل کردند و بدین ترتیب؛ بهزاد وقایع‌نگار نماینده اسبق فدراسیون هندبال، عضو سابق تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن به‌عنوان سرپرست گیتی‌پسند انتخاب شد.

رسول کشانی مربی اسبق تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و سرمربی تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن با سابقه ۲۵ قهرمانی در ایران که فصل گذشته در راس کادرفنی گیتی‌پسند بود در فصل جدید سوپرلیگ مربی خواهد بود.

محمد جمالی بازیکن اسبق تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند (فصل گذشته) که به‌عنوان مربی نیز در تیم‌ملی هندبال نوجوانان فعالیت کرده دیگر دستیار کیوان صادقی در گیتی‌پسند است.

همچنین حسین نظری مربی اسبق طلایی‌پوشان و گاندوهای اصفهان که در فصل گذشته نیز به‌عنوان مربی در گیتی‌پسند حضور داشت در سوپرلیگ این تیم را همراهی می‌کند.

علاوه‌بر تکمیل کادرفنی، گیتی‌پسند بعد از جذب ۶ بازیکن در روزهای اخیر، امروز نیز با چندین بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.

حمیدرضا تاجیک بازیکن اسبق تیم‌های ذوب‌آهن، پتروشیمی، نیروی‌زمینی و پاس تهران که در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان نیز بازی کرده است به گیتی‌پسند پیوست.

امین حسین‌مظفر هندبالیست تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان، سپاهان‌نوین و نیروی‌زمینی و تجربه حضور در رده‌های مختلف تیم‌های ملی با عقد قراردادی راهی گیتیزن‌ها شد.

کیارش طاهری نیز به‌طور رسمی به گیتی‌پسند پیوست؛ این ملی‌پوش هندبال فصل گذشته در ذوب‌آهن توپ می‌زد و سابقه بازی در سپاهان را نیز دارد.

علی شیرانی که همراه تیم‌ملی هندبال‌ساحلی به مقام سوم مسابقات آسیایی رسیده دیگر بازیکن جدید گیتی‌پسند است.

مسلم زلفی بازیکن تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن و مس کرمان و همچنین رده‌های نوجوانان تا بزرگسالان تیم‌ملی، پس از توافق با مدیران گیتی‌پسند به عضویت این تیم درآمد.

سجاد شیرازی که او نیز در تیم‌های سپاهان، سپاهان‌نوین، ذوب‌آهن، ذغال‌سنگ طبس و تیم‌ملی بازی کرده و فصل گذشته در گیتی‌پسند حضور داشت دیگر بازیکن گیتیزن‌ها در سوپرلیگ خواهد بود.

سروش قاسمی دیگر بازیکنی است که به گیتی‌پسند پیوسته و قراردادش را امروز به امضا رساند. او پیش‌تر در تیم‌ملی نیز بازی کرده است.

نظر شما