شناسهٔ خبر: 56389535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

صادق محرمی همچنان در مدار پیشرفت

مدافع راست تیم ملی حضور فیکس در جام جهانی را نشانه گرفته و در این مسیر از بالاترین کیفیت خود طی دو دیدار تدارکاتی اخیر سود برده است.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: شاید یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های برای دستیابی به سهمیه حضور در فیکس در تیم ملی در سمت راست باشد. جایی که اکنون به نظر می‌رسد تا این لحظه صادق محرمی و رامین رضاییان چشم کارلوس کی‌روش را گرفته باشند و رقابت بین دانیال اسماعیلی‌فر و صالح حردانی نیز برای حضور در اردوی تیم ملی و رقابت داغ باشد.

طی دو بازی اخیر تیم ملی در جدال با سنگال و اروگوئه اما صادق محرمی نشان داد که فاصله خوبی با رقبای خود گرفته است. غیبت رامین رضاییان که ویزای حضورش در اتریش فراهم نشد، یک خوش اقبالی بزرگ برای صادق محرمی محسوب می‌شد و این بازیکن به خوبی از آن بهره برد.

صادق محرمی همچنان در مدار پیشرفت

محرمی که نمایشش در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن دیناموزاگرب نیز مورد توجه رسانه‌ها و کارشناسان قرار گرفته بود، طی دو دیدار اخیر برابر سنگال و اروگوئه نشان داد که از کیفیت لازم برای حضور در این پست برخوردار است و چه در فاز تهاجمی و چه در بخش دفاعی مهره‌ای قابل توجه در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش محسوب می‌شد.

مدافع راست شمالی تیم ملی که روند پیشرفت خود را از ملوان بندرانزلی و در ادامه پرسپولیس و اکنون دیناموزاگرب دنبال کرده، نشان داده که همچنان در مدار هدفی که دنبال می‌کند پیش می‌رود و قطعا دیگر مدافعان برای دستیابی به جایگاه او در شرایط فعلی کار سختی پیش‌رو خواهند داشت.

نظر شما