شناسهٔ خبر: 56389358 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

۴ قانون طلایی برای بهتر شدن زندگی

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه زندگی و طرز فکر خودتان را برای بهتر شدن زندگیتان تغییر دهید، قانون جذب بهترین روش است

صاحب‌خبر -
  • ۱.از آنچه می خواهید جلوتر باشید
  • ۲.با سرعت گرفتن همه چیز، سرعت خود را کاهش دهید
  • ۳.گذشته را رها کنید
  • ۴.به خواسته های درونتان توجه کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین،در قانون جذب نوع ارتعاش‌تان در زندگی‌ خیلی اهمیت دارد. ارتعاش به معنی آگاهی از وضعیت عاطفی و مدیریت عمدی آن است.

ما  ۴ قانون طلایی را برای شما آورده ایم.

۱.از آنچه می خواهید جلوتر باشید

به پیشرفت‌هایی که میخواهید در زندگی‌ بکنید فکر کنید تا کائنات شرایط آن را برای شما فراهم کند.

خیال‌پردازی، تجسم و گام‌ برداشتن در جهت رسیدن به اهدافتان، راه‌هایی است که می‌توانید از آن برای رسیدن به اهدافتان کمک بگیرید. با خواسته‌هایتان همسو شوید و راه رسیدن به آن را هموار کنید . منتظر نباشید زود به خواسته هایتان برسید از قانون انتظار پیروی کنید.

۲.با سرعت گرفتن همه چیز، سرعت خود را کاهش دهید

زمانی که دقیقاً آنچه را که می‌خواهید جذب کردید باید توقف کنید، توجه کنید و به خودتان یادآوری کنید که تمرکز شما عنصر اصلی رسیدن به هدفتان است. توجه بیشتر به این معنی است که باید مکث کنید ومراقب افکارتان باشید و ببینید چه احساسی دارید و اینکه آیا رفتار شما با آنچه می‌خواهید همسو هستند یا خیر.

۳.گذشته را رها کنید

وقتی انگیزه داشته باشید باید گذشته تان را رها کنید تا همان چیزی را که می خواهید بدست بیاورید. این بهترین و متحول کننده ترین کاری است که می توانید انجام دهید.

وقتی روی کاری که شخص دیگری انجام داده تمرکز می کنید و به این فکر می کنید که شما درست می گویید و او اشتباه می کند به مسیر اشتباهی هدایت می شوید. باید افکارتان را رها کنید. زیرا این کار شما را از حرکت به جلو باز می دارد و به شما اجازه نمی دهد که راه را برای چیزهای جدید باز کنید.

۴.به خواسته های درونتان توجه کنید

درون شما می‌داند چه چیزی مهم است و وقتی پشیمان هستید، احساس گناه می‌کنید یا سرزنش می‌شوید یعنی با خواسته های درونتان موافق نیستید. ارتعاش شما همه چیزهایی را که می خواهید در خودش نگه می دارد و می داند چه چیزی برای شما مهم است.

احساس گناه بخاطر گذشته شما را عقب نگه میدارد و این تعارض درونی شما را به هدفتان نمی رساند. شما باید تمرکز کنید و بگذارید گذشته در گذشته بماند

منبع: سایت طلا

برچسب‌ها:

نظر شما