شناسهٔ خبر: 56388607 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یزدانی به تمرینات برگشت

مدافع خبرساز به ترکیب استقلال می‌رسد؟

سیاوش یزدانی از روز گذشته با حضور در تمرینات استقلال کار خود را از سر گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدافع خبرساز استقلال بعد از ماجراهایی که در بحث خدمت سربازی برایش پیش آمد،‌ مدتی است با گرفتن معافیت به این تیم برگشته و با انگیزه زیاد کار خود را پیش می‌برد. تعطیلی لیگ برتر فرصت مناسبی را در اختیار یزدانی قرار داد تا بتواند از لحاظ جسمانی خودش را به سایر بازیکنان برساند.

یزدانی در شرایطی که از نظر بدنی در فرم ایده‌آلی قرار گرفته، به دلیل سرماخوردگی 3 روز در تمرینات تیم خود حضور نداشت اما حالا از روز گذشته او کارش را شروع کرده است.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال، از روز گذشته با قدرت کار خود را شروع کرده و امیدوار است با توجه به وضعیتی که دارد نظر ریکاردو ساپینتو را برای حضور در ترکیب جلب کند.

استقلال در پست دفاع وسط با ترافیک بازیکنان مواجه است؛ علاوه بر سیاوش یزدانی، نفراتی دیگری از جمله رافائل سیلوا، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند هم در این پست حضور دارند و همین موضوع رقابت ویژه‌ای را بین مدافعان ایجاد کرده است.

حالا در شرایطی که زوج سیلوا و غلامی در بازی‌های گذشته عملکرد خیلی خوبی از خود به جا گذاشتند، باید دید ریکاردو ساپینتو برای مسابقه با گل‌گهر چه تصمیمی درباره بازیکنان خط دفاعی خواهد گرفت.

نظر شما