شناسهٔ خبر: 56388336 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

حمله خونین اسرائیل به جنین

خبرگزاری ایرنا

منابع رسمی فلسطینی از شهادت دستکم یک شهروند فلسطینی و زخمی شدن ۹نفر دیگر در جریان یورش امروز چهارشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در جریان یورش نظامیان اسرائیلی به شهرک جنین، دستکم یک شهروند فلسطینی به نام "احمد علاونه" شهید و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود: حال دو نفر از زخمی‌ها وخیم است.

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته و صبح امروز چهارشنبه به شهر جنین یورش برده و خانه پدر شهید رعد حازم مجری عملیات تل آویو در مرکز اردوگاه جنین را محاصره کرده و موشک ضد زره به سمت آن شلیک کردند. برخی رسانه‌های فلسطینی گفتند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی می‌خواهند عبد حازم برادر مجری عملیات تل آویو را هدف قرار دهند.

درپی این یورش، درگیری‌های شدیدی بین مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی روی داد.

گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی امروز در بیانیه کوتاهی اعلام کرد: مبارزان این گردان‌ها یک یگان ویژه صهیونیست‌ها را در اطراف خیابان مهیوب از فاصله نزدیک هدف قرار داده و به آن‌ها را کشته یا زخمی کردند.

این گردان‌ها سه شنبه شب نیز از تیراندازی خود به یک پَست ایست و بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن خبر داده بودند.

رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

سران رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما