شناسهٔ خبر: 56384240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه:

امروزه فضای مجازی عرصه جنگ است/نباید بگذاریم دشمنان به فرزندان‌مان آسیب بزند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیام شهدا به ما، حفظ فرهنگ و روحیه عاشورایی است، زیرا این فرهنگ موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در آئین تشییع پیکر پاک دو شهید هرمزگانی تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در بندرعباس با اشاره به رشادت‌های شهدا، افزود: مومنان واقعی کسانی هستند که خطر را می‌بینند، جبهه‌های حق و باطل را تشخیص می‌دهند و بر اساس ایمان می‌جنگند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: استقامت فکری و فرهنگ مقاومت و ایستادگی، از ویژگی‌های ملت ایران است که در برابر همه فتنه‌ها با بصیرت و روحیه جهادی می‌ایستد.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی، رهبری بصیر، حکیم و شجاع دارد که انقلاب و نظام را از گردنه‌های سخت تاریخی عبور داده است، تصریح کرد: درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه استکبار و دشمنان را به ستوه آورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز مردم ولایتمدار می‌دانند در کجا باید فریاد بزنند و در کجا خدمتگذاری کنند، خاطرنشان کرد: بسیجیان در مکتب شهدا و امام حسین (ع) با اقتدار آماده فتح سنگرهای بعدی انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه فضای مجازی عرصه جنگ است و باید کاری کنیم که دشمن در این عرصه نتواند به فرزندان ما آسیب برساند، اضافه کرد: فرزندان ولایت در خطه نیلگون خلیج فارس، تا پای جان، پاسدار ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این مراسم گفت: پیکر پاک دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، بر دستان مردم بندرعباس در محل برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس تشییع شد.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان بیان کرد: پیکر پاک شهید شهسوار بهرامی و شهید اهل سنت عبدالرسول آذرآیین پس از ۳۴ سال دوری از وطن به بندرعباس منتقل شد.

سردار سالاری با اشاره به اینکه این دو شهید در سال ۱۳۶۷ و در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند، تصریح کرد: پیکر پاک این دو شهید دفاع مقدس در تازه‌ترین تفحص شهدا شناسایی شده است.

وی بیان کرد: مراسم خاکسپاری شهید عبدالرسول آذرآیین چهارشنبه ۶ مهر در شهرستان جاسک و مراسم خاکسپاری شهید شهسوار بهرامی پنجشنبه ۷ مهر در منطقه توکهور و هشتبندی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما