شناسهٔ خبر: 56383689 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

هواوی گوشی‌های سری Mate 50 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد

اقتصاد ایران: سری Mate 50 به‌عنوان جدیدترین نسل گوشی‌های پرچم‌دار هواوی قبلاً برای بازار چین معرفی شده‌اند و حالا این شرکت از عرضه‌ی جهانی این محصولات خبر داده است.

صاحب‌خبر -

با وجود شرایط نه‌چندان مناسب هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند، این شرکت همچنان به تولید محصولات پرچم‌دار ادامه می‌دهد؛ گوشی‌هایی که می‌توانند با برترین محصولات غول‌های این صنعت ازجمله سامسونگ و اپل رقابت کنند. به‌نظر می‌رسد این برند چینی امسال قصد دارد با عرضه‌ی بین‌المللی سری Mate 50، حضور پررنگ‌تری در بازارهای جهانی داشته باشد.

هواوی را به ساخت و عرضه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار لوکس می‌شناسیم و سری Mate 50 نیز این قاعده مستثنی نیست. بخش پشتی این گوشی‌ها از جنس شیشه یا چرم گیاهی است و در دو رنگ مشکی و نقره‌ای دردسترس خریداران خواهد بود. نوع چرمی این گوشی‌ها با رنگ نارنجی عرضه می‌شود که به‌گفته‌ی این شرکت، از رنگ پرتوهای درخشان خورشید الهام گرفته است.

علاوه‌براین، در بخش پشتی گوشی‌های سری Mate 50 شاهد طرح موسوم به Space Ring (حلقه‌ی فضایی) هستیم که نمونه‌ی آن را قبلاً در سری Mate 40 نیز دیده بودیم. بااین‌حال، اکنون با استفاده از طرح برجسته‌ی پله‌ای، شکل ظاهری پشتی این گوشی‌ها زیباتر به‌نظر می‌رسد. بخش Space Ring شامل دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و حسگر مجاورت نور است.

سری میت ۵۰ هواوی | Huawe Mate 50 series

به‌نوشته‌ی AndroidAuthority، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سری Mate 50 امکان تنظیم فیزیکی دیافراگم را تا ۱۰ سایز ارائه می‌دهد. به گفته‌ی هواوی، دیافراگم هوشمند می‌تواند به‌طورخودکار تنظیم شود و اندازه‌ی آن با‌‌توجه‌‌‌به صحنه تغییر می‌کند. علاوه‌براین، استفاده از حالت تصویربرداری حرفه‌ای به کاربران اجازه می‌دهد مواردی مثل عمق میدان و درجه‌ی تاری را به‌طور‌دستی انتخاب کنند.

قسمت جلویی گوشی به‌جای گوریلاگلس با نوع جدیدی از شیشه به‌ نام Kunlun پوشیده شده است که به ادعای هواوی، درمقایسه‌‌‌با شیشه‌های معمولی تا ۱۰ برابر درمقابل ضربات مقاوم‌تر عمل می‌کند. این گوشی‌ها از گواهی IP68 نیز بهره می‌برند؛ بنابراین، دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم هستند. سری Mate 50 هواوی به نسخه‌ی 4G تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده‌اند. از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۶ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

متأسفانه به‌دلیل پشتیبانی‌نشدن از اکوسیستم گوگل در سری Mate 50، همچنان نمی‌توان خرید آن‌ها را به‌ همه توصیه کرد. مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم Mate 50 پرو در رنگ مشکی یا نقره‌ای با قیمت ۱,۲۴۹ دلار و مدل مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم آن در رنگ نارنجی با قیمت ۱,۳۴۶ دلار به‌فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

نظر شما