شناسهٔ خبر: 56381019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد:

شناسایی پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال در سوادکوه/جزئیات مراسم وداع و تشییع اعلام شد

قزلباش از شناسایی پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال در شهرستان سوادکوه خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدباقر قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان سوادکوه استان مازندران،‌ با اشاره به شناسایی پیکر پاسدار وظیفه شهید «رمضانعلی میرزایی» اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین کشف و به میهن اسلامی بازگشت.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه افزود: شهید «رمضانعلی میرزایی » از لشکر ۲۵ کربلا بود که در ۱۲ اسفند ماه ۱۳۶۳، به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 

قزلباش گفت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید امشب با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران به خانواده این شهید عزیز اطلاع داده شد.
 

وی درباره جزئیات مراسمات این شهید بیان کرد: مراسم وداع با پیکر شهید میرزایی، چهارشنبه در ساری، پنج‌شنبه همراه با نماز مغرب و عشا در آستان امامزاده عبدالحق علیه السلام و تشییع روز جمعه ساعت 8 و 30 دقیقه از سپاه سواکوه برگزار می‌شود.
 

به گزارش شبستان ، شهید رمضانعلی میرزایی از شهدای سرافراز روستای پیرنعیم شهرستان سوادکوه است که در ۱۲ اسفند سال ۶۳ در عملیات بدر، در جزیره مجنون به شهادت رسید.

پایان پیام/708

نظر شما