شناسهٔ خبر: 56380478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر خبر داد:

ساخت ۲۸ خانه محروم در بهشهر

جناسمی گفت: ۲۸ خانه محروم و یادمان شهید به همت بسیجیان شهرستان بهشهر در حال ساخت است و با نهایی شدن این پروژه ها شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

حسین جناسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: دفاع مقدس، دفاع با ارزش مردم ما در دفاع از خاک و میهن و نظام است و مردم ما نشان دادند که تا پای جان با مردم هستند و از این آب و خاک  دفاع می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس ایستادگی با دستان خالی را به نمایش گذاشتند و اکنون هم عظمت و اقتدار ما مرهون رشادت های شهدا و رزمندگان است و هفته دفاع مقدس فرصتی برای نهادینه کردن ارزش هایی است که رزمندگان ما با دل و جان برای حفظ آن جنگیدند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم ما در طول سالهای مختلف انقلاب ایستادگی در پای نظام را به نمایش گذاشتند و اکنون هم با قوت پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند و هفته دفاع مقدس هفته ای برای نمایش اقتدار نظام است.

 

جناسمی گفت: 28 خانه محروم و یادمان شهید در دست ساخت بسیجیان بهشهری است و با نهایی شدن آن شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود و ضمن اینکه در هفته دفاع مقدس هم پروژه های مختلفی را در دستور کار داریم و کمک های مومنانه برای دستگیری از نیازمندان با قوت اجرایی می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: در مسیر رهبری بودن مهمترین وظیفه ماست و باید در ادامه راه انقلاب، جهاد تبیین توسط مسئولان، خواص جامعه و روشنفکران با قوت در بین نسل جدید اجرایی شود تا شاهد اقتدار همه جانبه نظام باشیم.

 

وی یادآور شد: 287 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس بهشهر برگزار می شود و تلاش داریم تا در این هفته با بزرگداشت نام و یاد رزمندگان و شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای نهادینه کردن ارزش ها گام برداریم و دیدار با خانواده شهدا، امام جمعه، نشست های بصیرتی، کمک های مومنانه، عصر شعر یاد یاران، تجلیل از پیشکسوتان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره های شهدا، پیاده روی خانوادگی، کلاس سواد رسانه ای و... از برنامه های شاخص شهرستان بهشهر در هفته  دفاع مقدس است.

پایان پیام/175

نظر شما