شناسهٔ خبر: 56380396 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دیدار رئیس کل دادگستری استان و دادستان استان کردستان با بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر

رئیس کل دادگستری استان کردستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید 2 ساعته از زندان سنندج، با بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر بصورت چهره به چهره و مستقیم دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان به همراه محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید ۲ ساعته از زندان سنندج ، با بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر بصورت چهره به چهره و مستقیم دیدار کردند.

در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر در چهارچوب موازین قانونی و بدون اغماض و کوتاهی، رئیس کل دادگستری استان کردستان از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب سنندج، دادگاه انقلاب و دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در جریان این بازدید بیان کرد: دستور پایش و غربالگری افراد دستگیرشده از بدو اغتشاشات صادر شده و در این راستا صرفا افراد فریب خورده ای که نقشی در تخریب اموال نداشته اند، بلافاصله آزاد می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن تاکید بر رسیدگی قاطع به پرونده عوامل اغتشاشات و کسانی که به اموال عمومی خسارت وارد کردند، اظهار کرد: طبق تاکیدات رئیس قوه قضاییه، به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی استان از ابتدای این اغتشاشات لیدرها و محرکین در فضای حقیقی و مجازی را شناسایی کرده و با آنان برخورد قاطع و قانونی را انجام می دهد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد بر هم زدن امنیت استان را دارند، افزود: دستگاه قضایی با افرادی که در جهت سلب آسایش و امنیت عمومی اقدام می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما