شناسهٔ خبر: 56380353 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گزارش تصویری/

دیدار فرماندهان نظامی استان مرکزی با خانواده معظم شهید سالیانی

به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان با خانواده معظم شهید محمد سالیانی دیدار و از مجاهدت های آنها تجلیل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،  به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان با خانواده معظم شهید محمد سالیانی دیدار و از مجاهدت های آنها تجلیل کردند، در این دیدار سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی،امیر صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، سردار هوشیار فرمانده آموزشگاه مالک اشتر، سرهنگ کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی حضور داشتند.

شهید والامقام محمد سالیانی در دهم آبان ماه سال ۱۳۴۲ در شهرستان ملایر متولد شد،کارمند اداره راه بود که داوطلبانه از سوی بسیج به جبهه اعزام شد و در واحد آماد و پشتیبانی لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(علیهماالسلام) به عنوان راننده لودر و خودروهای سنگین ماه‌ها خدمت کرد تا در بیست و هفتم بهمن‌ماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو عراق به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید در گلزار شهدای شهر اراک به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما