شناسهٔ خبر: 56380334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

ملت قهرمان ایران هوشمندی خود را مقابل دشمنان قسم خورده نظام نشان دادند

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ملت قهرمان و با بصیرت ایران با حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی و تجمعات مختلف در حمایت از انقلاب اسلامی بار دیگر هوشمندی و وظیفه شناسی خود را مقابل دشمنان قسم خورده نظام به جهانیان نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز سه‌شنبه در جمع مردم شهر حمیدیا افزود: برگزاری اجتماعات محمد رسول الله در یزد و وشهرستان‌های استان در راستای محکوم کردن اقدامات دشمنان علیه مقدسات به خصوص قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی، موجب شکست اهداف استکبار در کشورمان شد.

وی ادامه داد: مردم وفادار به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام در چند روز گذشته نشان دادند تا پای جان از دین، ارزش‌ها و مقدسات دفاع می‌کنند و تسلیم دشمنان قسم خورده نمی‌شوند.

متوسل بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی همواره در ۴۳ سال گذشته مبین این موضوع مهم است، دشمنان هراز چندگاه برای ضربه زدن به اصل نظام ولایی ما نسبت به فتنه انگیزی و توطئه اقدام دارند، ولی به حول و قوه الهی تمامی توطئه‌ها و اهداف شوم آنها با درایت و بصیرت مردم نقش بر آب شده است و ملت ایران تابع ولایت فقیه و مدافع راستین نظام اسلامی و انقلابی خویش هستند .

 این مسئول بیان کرد: نظام سلطه چشم دیدن موفقیت‌های نظام اسلامی ما را با وجود تداوم تحریم‌های گسترده و تهدیدها ندارد بنایراین اقدام به توطئه و فتنه‌انگیزی می‌کند.

نظر شما