شناسهٔ خبر: 56380226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار مرکزی:

دشمنان جرأت رویارویی مستقیم با ایران اسلامی را ندارند و اغتشاش و ناامنی را دنبال می‌کنند

مخلص الائمه گفت: دشمنان با فریب و کمک ایادی داخلی برخی جوانان و نوجوانان را برای اغتشاش و ناامنی به خیابان‌ها می‌کشانند.

صاحب‌خبر -

مخلص الائمه  استاندار مرکزی در جریان بازدید از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تحمل دیدن موفقیت‌ها و جرأت رویارویی مستقیم با ایران اسلامی را ندارند.

استاندار مرکزی افزود: دشمنان با استفاده از ابزار‌های فریب و کمک ایادی داخلی خود و تحریک برخی جوانان و نوجوانان آن‌ها را برای ایجاد اغتشاش و ناامنی به خیابان‌ها می‌کشانند و در مراحل بعد اوباش و تروریست‌ها نیز در این زنجیره به دستور هدایت‌گران اصلی وارد میدان می‌شوند.

مخلص الائمه افزود: به حاشیه بردن اعتراضات مردمی و انتخاب مسیر نادرست برای بیان مطالبات، حاصلی جز شادی دشمنان و برهم زدن نظم و امنیت در پی ندارد.

او اضافه کرد: دستگاه قضایی با جدیت به تکلیف قانونی خود در برابر افرادی که آگاهانه به امنیت عمومی خدشه وارد کرده و آب در آسیاب تروریست‌ها ریختند، عمل خواهد کرد.

استاندار مرکزی از زحمات نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و تمام عواملی که در طی چند روز گذشته برای تأمین نظم و امنیت تلاش کردند و همچنین از حضور هوشمندانه مردم با قدردانی و تشکر کرد.

او ادامه داد: در طول سه شب گذشته از نحوه استقرار و عملکرد عوامل انتظامی، سپاه و بسیج بازدید به عمل آمد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این عزیزان و فرماندهان میدان قرار داشتیم که جا دارد از همه آنان تقدیر و تشکر کنیم.

مخلص الائمه بیان کرد: در راه تأمین امنیت و آرامش این کشور شهدای بسیاری جان شیرین خود را فدا کرده‌اند و قطعاً مردم ایران اسلامی اجازه نخواهند داد، اوباش و اراذل با هدایت دشمنان قسم خورده کشور ما، خون این شهدا را پایمال و خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنند.

او با اشاره به راهپیمایی بزرگ و پرشور امت رسول الله در سراسر کشور و استان مرکزی گفت: در این راهپیمایی شاهد قدرشناسی مردم از جانفشانی و تلاش‌های حافظان امنیت بودیم که بدون هیچ‌گونه بیم و تردیدی در برابر آشوب‌گران و متجاوزین به امنیت ایستادگی کردند و اجازه ندادند امنیت و آرامش کشور فدای فرصت‌طلبی ضدانقلاب و تروریست خارج‌نشین و ایادی بی‌بصیرت آنان در داخل کشور قرار گیرد.


استاندار مرکزی به اتفاق رئیس کل دادگستری استان مرکزی و دادستان اراک با حضور در محل نگهداری بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، ضمن بررسی شرایط نگهداری این افراد، حدود ۲ ساعت با برخی از آنان گفتگو کرد.

نظر شما