شناسهٔ خبر: 56379559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجتماع پرشور مردم شهرستان البرز علیه اغتشاشگران

مردم شهرستان البرز با برگزاری راهپیمایی، انزجار خود از اهانت به قرآن کریم، مساجد و پرچم ایران اسلامی و اغتشاشات اخیر را اعلام و حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را ابراز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، قشرهای مختلف مردم شهرستان البرز از توابع استان قزوین عصر امروز با شرکت در راهپیمایی اعتراض آمیز که از میدان بسیج تا میدان جابر شهر الوند برگزار شد، تنفر و انزجار خود از اهانت به قرآن کریم، مساجد و پرچم ایران اسلامی و اغتشاشات اخیر را اعلام و حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را ابراز کردند. 

در این راهپیمایی که با سالروز شهادت امام رضا(ع) همزمان بود، مردم شهرستان البرز با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آشوبگر»، «نیروی انتظامی حمایت حمایت»، «مرگ بر فتنه گر»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و... اغتشاشات و اقدامات خرابکارانه اخیر را محکوم کردند. 

مردم شهرستان البرز با شرکت خود در راهپیمایی امروز ثابت کردند که همواره در صحنه حاضر بوده و پای نظام و انقلاب و آرمان های شهدا و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و هیچ گاه از اهل بیت(ع) جدا نمی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما