شناسهٔ خبر: 56378612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دلیل تصمیم مهم یحیی در خصوص خط حمله سرخ‌ها

پرسپولیس از شروع لیگ بیست و دوم با یک مهاجم برابر حریفان بازی کرده است.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس از شروع لیگ بیست و دوم با یک مهاجم برابر حریفان بازی کرده است.

یحیی گل محمدی تا قبل از آخرین بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان، از امید عالیشاه به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس در کنار یورگن لوکادیا و مهدی عبدی استفاده می‌کرد. کاپیتان اول پرسپولیس اما در دقیقه ۳۱ دیدار با تیم هوادار مصدوم شد و جای خودش را به سینا اسد بیگی داد. از این لحظه سیستم و تاکتیک بازی یحیی گل محمدی تغییر کرد. در بازی بعدی مقابل نفت مسجد سلیمان نیز سرمربی پرسپولیس از سینا اسدبیگی در کنار میلاد سرلک استفاده کرد و تیمش را با سیستم ۱-۳-۲-۴ به زمین فرستاد. در این روش، یورگن لوکادیا به عنوان تک مهاجم پرسپولیس بازی کرد و موفق شد دو گل حساس نیز برای تیمش به ثمر برساند.

شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که چرا یحیی گل محمدی با وجود داشتن، یورگن لوکادیا، مهدی عبدی، حامد پاکدل و شیخ دیاباته از دو مهاجم در ترکیب اولیه تیمش استفاده نمی‌کند؟ شنیدیم یحیی گل محمدی فعلا از نتایج تیمش راضی است و قصد ندارد از دو مهاجم در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کند اما شاید او در تصمیم خودش تجدید نظر کند. یحیی گل محمدی منتظر بازگشت شیخ دیاباته است. مهاجم آفریقایی پرسپولیس مدتی است از مصدومیت رنج می‌برد و قادر به همراهی تیم جدیدش در بازی‌های رسمی نیست.

با رهایی کامل مهاجم سابق استقلال از بند مصدومیت به احتمال زیاد یحیی گل محمدی از او به علاوه یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی پرسپولیس بهره خواهد گرفت.

نظر شما