شناسهٔ خبر: 56378090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آیا مگوایر از لیست تیم ملی فوتبال انگلیس خط می‌خورد؟

هری مگوایر در جریان تساوی ۳-۳ انگلیس مقابل آلمان در دیدار شب گذشته، اشتباهات بدی انجام داد، اما گرت ساوتگیت معتقد است کنار گذاشتن او غیرممکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری مگوایر در جریان تساوی ۳-۳ انگلیس مقابل آلمان در دیدار شب گذشته، اشتباهات بدی انجام داد، اما گرت ساوتگیت معتقد است کنار گذاشتن او "غیرممکن" است.

مدافع منچستریونایتد که در اولدترافورد مورد غضب هواداران است و روی نیمکت پیچ شده است، شب گذشته در ومبلی پس از اینکه توپ را پشت محوطه جریمه خودی به جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ لو داد، روی او مرتکب خطای پنالتی شد. او در تمام طول بازی مضطرب به نظر می‌رسید، زیرا کم بازی کردن در رقابت‌های لیگ برتر باعث افت او شده است، اما این بازیکن ۲۹ ساله می‌تواند روی حمایت کامل سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حساب کند.

ساوتگیت در پاسخ به این سوال که آیا فرم مگوایر باعث نگرانی است و می تواند منجر به حذف او از ترکیب اصلی سه شیرها شود، به خبرنگاران گفت: "می‌دانم که همه روی هری تمرکز خواهند کرد، اما لحظات بسیار مهمی برای اثبات شایستگی‌های هری وجود داشت. لوک شاو نمونه دیگری از کسی بود [که لحظات خوبی را پیش رو داشت]، او یک فوتبالیست برجسته است.

«پس چه کار کنیم؟ می گویند لوک شاو را انتخاب نکن زیرا او به اندازه کافی موثر بازی نمی کند. این همیشه بحث‌ها وجود داشته است، اما فکر می‌کنم در این لحظات باید از بهترین و با تجربه‌ترین بازیکنانمان حمایت کنیم، مگر اینکه در شرایطی قرار بگیریم که انتخاب آنها تقریباً غیرممکن باشد.»

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، پس از آن مدعی شد که مگوایر در اواخر بازی مقابل آلمان به "یک مصدومیت جزئی" دچار شده است در حالی که خود او پیامی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که در آن تلاش کرده است بابت اشتباهات بد معذرت خواهی کند، مگوایر گفت: «اشتباهات بخشی از بازی است، من عذرخواهی می کنم. مبارزه و روحیه عالی برای بازگرداندن ما به بازی توسط بچه ها وجود داشت. نکات مثبت را در نظر بگیرید و مشتاقانه منتظر جام جهانی قطر باشید. روزهای دشوار، ما را قوی‌تر خواهد کرد."

انگلیس در شش بازی آخر خود در تمامی رقابت‌ها بدون برد بوده است (سه تساوی سه تساوی) که طولانی‌ترین روند بد آنها از آوریل تا ژوئن ۱۹۹۳ (همچنین شش بازی) است. این طولانی ترین دوره بدون برد آنها در یک تورنمنت بزرگ است.

انگلیس تلاش خود برای قهرمانی در جام جهانی قطر را با بازی در برابر ایران در بیست‌ویکم نوامبر آغاز خواهد کرد، اما تمرکز فعلی بازیکنان در بازگشت به رده باشگاهی است زیرا مگوایر قبل از دربی یونایتد با سیتی در روز یکشنبه، به منچستر بازمی‌گردد.

نظر شما