شناسهٔ خبر: 56377541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تمرینات سپاهان با این دو پرستاره‌تر شد (عکس)

بازگشت رامین رضائیان و امید نورافکن بی‌شک خبر خوشی برای کادر فنی سپاهان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها در اولین اردوی تیم ملی که با حضور بازیکنان داخلی برگزار شد، 5 بازیکن در اردو داشتند که پیام نیازمند، رامین رضائیان، امید نورافکن، محمد کریمی و شهریار مغانلو  بودند. با پایان مرحله اول اردو نام شهریار مغانلو و محمد کریمی از فهرست کارلوس کی‌روش خط خورد و پس از سفر ملی‌پوشان به اتریش هم نورافکن و رضائیان به دلیل صادر نشدن ویزا از سفر جا ماندند تا حالا نیازمند تنها نماینده طلایی‌پوشان اصفهانی در اردوی تیم ملی باشد؛ اردویی که تا ساعاتی دیگر با برگزاری دومین دیدار دوستانه مقابل سنگال به پایان می‌رسد و بازیکنان به تیم‌های باشگاهی خود بازخواهند گشت تا به سرعت آماده حضور در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر شوند.
با این حال اگر ویزای شینگن رامین رضائیان و امید نورافکن صادر می‌شد این دو بازیکن حالا در اتریش بودند و احتمالا شانس بالایی هم برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در مصاف با سنگال داشتند ولی به هر ترتیب این فرصت برایشان فراهم نشد تا به تمرینات سپاهان بازگردند و مورایس تمام ستارگانش را به استثنای نیازمند در اختیار داشته باشد.
این اتفاق البته خبر خوشی برای مورایس و دستیارانش بود که دفاع راست دیگری به جز رامین رضائیان ندارند و امید نورافکن هم به تمرینات بازگشت تا فرصت بیشتری در اختیار آنها قرار بگیرد تا بیشتر با توانایی‌های این بازیکن آشنا شوند. نورافکن در 6 هفته ابتدایی روزهای سختی را تجربه کرده و امیدوار است با پایان تعطیلات فیفادی که البته باز هم برای او خوب پیش نرفت، برای چندمین مرتبه نیمکت نشینی را تجربه نکند.

نظر شما